22 kwietnia 2012

Lektura na niedzielę 29: Marka Decleor + próbki dla Was!

Decléor, która specjalizuje się w dziedzinie aromaterapii kosmetycznej zachęca do wykorzystania swojego wnętrza i otaczającego świata, aby ujawnić Twoje naturalne piękno i nadać Twej skórze trwały blask. Know-how marki ma swoje źródło w wiedzy naukowej o energii roślin i w głębokim zrozumieniu sił witalnych ciała, co jest wynikiem ponad 35 lat zbierania doświadczeń w zabiegach aromaterapeutycznych wykonywanych w salonach piękności i centrach odnowy biologicznej.



Historia firmy DECLÉOR zaczęła się 35 lat temu, zrodzona zarówno z pasji, jak i energii. W tamtym czasie była ona znana jako CLEOR (Clé en Or lub Złoty Klucz, który otwiera Świątynię Piękna), zaś jej filozofia brzmiała „bądź sobą, zaakceptuj siebie", a każda inicjatywa była przygotowywana dla dobra ciała, skóry i ducha, zdumiewająco holistyczne i nowatorskie podejście. A działo się to w roku 1974… Tę wspaniałą przygodę zainicjowała Solange Dessimoulie, pełna pasji kosmetyczka, która otoczyła się grupą odważnych i entuzjastycznie nastawionych osób - zespołem ekspertów składającym się z lekarki, nauczycielki metody shiatsu oraz fantastycznej specjalistki od aromaterapii Caroline Colliard. Ich połączona wiedza, holistyczne podejście do ciała i znajomość punktów energetycznych skłoniły je do opracowania wspaniałych zabiegów aromatycznych wykonywanych w salonach piękności. Stworzyły one nowatorskie zabiegi połączone z wyjątkowymi technikami. Pionierka aromaterapii, Caroline Colliard pomogła unowocześnić ten proces: aromaterapia stała się nauką. Jej mistrzostwo i doskonałe zrozumienie istoty olejków eterycznych wkrótce utorowały drogę linii wyjątkowych produktów, 100% czystych, 100% naturalnych i pozbawionych barwników czy konserwantów. Te znane jako AROMAESENCJE™, silnie skoncentrowane serum stosowane są przed produktem na dzień, aby wzmocnić jego działanie. Tak narodziła się koncepcja Aroma Duo. Następnie powstał zespół ds. badań i rozwoju oraz zespół ds. kontroli jakości. Szybko opracowano pierwsze udane produkty: Circulagel i Prolagène – produkt gojący i naprawczy (powstał przy współpracy lekarzy szpitala specjalizującego się w gojeniu poparzeń). Wkrótce dołączyły do nich innowacyjne produkty do twarzy, ciała, opalania i dla mężczyzn, dostępne w formie serum, balsamów i kremów o delikatnej konsystencji. Po 10 latach działalności w branży, firma CLEOR przekształciła się w DECLÉOR, co było punktem zwrotnym dla marki. W latach 1990. korzyści płynące ze stosowania aromaterapii uznano na całym świecie, co umocniło status AROMAESENCJI™ jako flagowych produktów marki. Popularność profesjonalnych zabiegów nadal szybko rosła w sieci dobrze prosperujących salonów piękności i gabinetów spa. Zabiegi i produkty do pielęgnacji skóry wciąż są dwoma głównymi filarami DECLÉOR, wspierając się nawzajem i dając początek nowym osiągnięciom. W roku 2000 przedsięwzięcie poszerzyło się wraz z pojawieniem się Shiseido Group, co pozwoliło firmie DECLEOR rozszerzyć swoją bazę badań i rozwoju oraz wykorzystać nowe rynki zbytu, szczególnie w Azji.

Jakie jest przesłanie marki?
Tak:
- dla starannego doboru składników dostarczanych przez najlepszych producentów i rzemieślników.
- dla identyfikowalności pochodzenia składników.
- dla wykorzystania najlepszych olejków eterycznych i roślinnych, dobranych ze względu na ich powinowatość ze skórą i poziom składników aktywnych.
- niektórym, dopuszczonym na całym świecie środkom konserwującym w minimalnych dawkach, o ile pomagają one utrzymać jakość i bezpieczeństwo naszych produktów.
- rygorystycznym kontrolom na każdym etapie rozwoju i wytwarzania produktu, by zapewnić jednolitość i najwyższą jakość.
- badaniom efektywności aktywnych olejków eterycznych przeprowadzanym pod nadzorem dermatologicznym.
- ochronie środowiska: nasze pudełka, torby i broszury są od stycznia 2009 roku
- wytwarzane z papieru pochodzącego z lasów, w których prowadzona jest gospodarka zrównoważona (niezależne odznaki jakości : FSC i PEFC).

Nie:
- testom naszych gotowych produktów na zwierzętach! Uregulowanie prawne z roku 2004, które firma DECLÉOR stosuje od czasu jego powstania. Link do listy PETA.
- sztucznym barwnikom i konserwantom w naszych preparatach AROMESSENCE™ i balsamach na noc, które są w 100% czyste i w 100% naturalne.
- dla olejków mineralnych, nieobecnym w 98% naszych produktów
- dla wykorzystywania chronionych lub zagrożonych gatunków roślin.


Dziewczyny, jeśli macie ochotę wypróbować kosmetyki marki Decleor - mam dla Was dwa zestawy (po 10 próbek każdy, w jednej książęczce są dwie próbki kremów) zgłoście się pod komentarzem di jutra do północy! We wtorek rano wylosuję dwie z Was, które będą mogły wypróbować produkty marki Decleor.
Lektura na niedzielę 29: Marka Decleor + próbki dla Was!
Czytaj dalej...

96 komentarzy:

  1. O super! Bardzo bym chciała :)
    Zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to, że nie testują na zwierzętach. Chciałbym wypróbować kosmetyki tej firmy, dlatego zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. łaał ale fajnie!
    zgłaszam się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam, ciekawa jestem tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepadam za aromaterapią i Decleor był właśnie tą marką, która obudziła we mnie chęć dowiedzenia się o działaniu zapachów czegoś więcej. Mają świetny zabieg w gabinetach: Aromaplasty. (co do konkursiku - zostawiam pole innym).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również bardzo chętnie potestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo chętnie przyjmę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie: testom naszych _gotowych_ produktów na zwierzętach!

    Czy to oznacza że poszczególne składniki mogą być testowane na zwierzętach? Jeśli tak to nie mają się czym chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Się zgłaszam :) Jestem strasznie ciekawa, bo w ogóle o marce nie słyszałam :)
    jamapi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się bardzo chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorku, dowiem sie i dam znac , dzieki za zwrocenie uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez sie zglaszam. Z nadzieja i ochota:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi bardzo ciekawie, tym bardziej, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach-OGROMNY PLUS! :)


    ZGŁASZAM SIĘ, chętnie wypróbuję, zawsze to jakaś nowość dla mnie. :)


    magodzianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. @DorkDork; faktycznie, trafna uwaga...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny na stronie PETY - decleor widnieje jako firma nie testujaca.
    Link:
    http://www.mediapeta.com/peta/PDF/companiesdonttest.pdf

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa marka :). Chętnie bym spróbowała, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam gdzieś już o tej firmie. Jestem jej bardzo ciekawa, więc również się zgłaszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podczytuje Twojego bloga już od dłuższego czasu, ale dziś dopiero ujawniam się :) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm.. myślę że warto się zgłosić! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się. :)
    twojeserce@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się! Kocham dcleor :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też chętnie wpisuję się na listę chcących :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki Agatko za sprawdzenie, skoro firma jest fair to chętnie wypróbuję ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się solgo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także sie zgłaszam :)
    gogo15ja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. to ja się też zgłoszę :)
    blankabudzinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Firma zyskuje już samym faktem naturalnego składu w kosmetykach oraz nietestowania na zwierzętach.
    Bardzo chętnie wypróbuję ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chętnie i bardzo podoba mi się podejście tej marki do pewnych spraw, duży plus za to. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. :) oczywiście jestem zainteresowana miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja bym chciała wyprobowac :) eszerysia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam już o tej marce ale nie miałam jeszcze jak wypróbować jakiś jej produkt i bardzo bym była chętna małe przetestowanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem bardzo zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście zgłaszam się:)
    kulkaowszystkim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiście zgłaszam się:)
    ewamaz20wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. ja również :)
    kosmetycznaodyseja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bardzo chcę, dlatego się zgłaszam!:)
    anitka625@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się ! :)
    paulinaaxoxo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też się zgłaszam :-) Może mi się poszczęści.
    a.fabianowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy nie testowałam produktów tej marki a brzmi kusząco...

    Marysia:)

    mariaboczar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszma się, o o Decleor słyszłam dużo dobrego a wypróbowac nie miałam okazji
    Edyta
    edziab@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsze słyszę o tej firmie, ale zaciekawiła mnie, dlatego chętnie bym ją bliżej poznała. :)
    o.slupinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się:)

    Patrząc na to co napisałaś, ta marka wydaje się bardzo przyjazna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też jestem chętna!! ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. No jaszka, ąe się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie wypróbuję to co firma przygotowała w swojej ofercie i co masz dla nas do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  48. oj ja chce. osatnio sie czaiłam na kremik z Decloru;)

    justynanap@GMAIL.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie jako , że nigdy nie próbowałam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też się zgłaszam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. tez sie zglaszam :) o.czechonska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się.
    mirib4@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się.
    mirib4@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja tez sie zgłaszam. Moze choc raz sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  56. i jeszcze ja :) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  57. Brzmi zachęcająco:) Także ja też się zgłaszam!

    paulina_dz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie przetestuję
    h1991@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. uwielbiająca nowości Justysia :) zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  60. Słyszałam wiele dobrego o tych produktach więc..
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  61. i jaaa!
    k.pruszynska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. nie słyszałam o tej firmie, tym chętniej wypróbuję :) zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  63. Zainteresował mnie ten artykuł. Na pewno sięgnę po kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...