15 kwietnia 2012

Lektura na niedzielę - 28: Jak upiąć włosy?

Jako, że w kwestii układania włosów przyznaję się - jestem upośledzona i zwyczajnie, a może i nadzywczajnie leniwa fryzur z reguły nie posiadam. Na codzień oraz od święta można mnie zobaczyć w:
a) rozpuszczonych włosach
b) kucyku
c) koczku

Koniec repertuaru! Wyobraźcie sobie jednak, że zapragnęłam zmian! I nie mówię tutaj o takich jak to dokonują się zazwyczaj czyli kucyk z kolorową gumką, ale w końcu chcę się nauczyć czesać! Chcę mieć czasem fryzurę! W koplani wiedzy znalazłam kilka tutoriali, które wydają mi się warte poświęcenia kilku minut swojego czasu. Poświęcam i obiecuję, że będę pokazywała Wam efekty jak tylko dotrę do rodziców, rozpakuję się, ogarnę i upchnę babci Jagódkę na parę chwil. Zamierzam to także dokumentować!:)




francuza sama też nie bardzo potrafię zrobić...




Mam nadzieję, że któryś z filmików Was także zainspiruje. Jakie są Wasze ulubione upięcia?

A my z Jagodą już spakowane i niebawem wyruszamy w podróż, przystanek we Wrocławiu, a jutro samolot (oczywiście,że z przesiadką - my takie lubimy najbardziej!) do moich rodziców.
Lektura na niedzielę - 28: Jak upiąć włosy?
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. jaa niedawno nauczyłam się jak na ostatnim filmiku ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham chodzic w kłosie albo warkoczu :) sama sobie calkiem dobrze z nimi radze!

    tutoriale z YT sa czesto swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. jak bedziesz we wroclawiu to pomysl o mnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dziewczyny to robią to zawsze tak łatwo wygląda, a jak ja to robię to tragedia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne tutoriale, ja wolę jednak nielad artystyczny hehe. Udanej podrózy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta ostatnia fryzura jest świetna - koniecznie muszę to ogarnąć, bo mam tyle włosów, że akurat się nadają, a tak poza tym, to mam dwie lewe ręce & poza krzywym koczkiem niedorobionego dziecka nie potrafię stworzyć na głowie nic sensownego. aaaaa! raz mi się udało stworzyć kopułę wersalską na łbie. jeden jedyny raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie filmiki są bardzo inspirujące. Tylko za każdym razem jak próbuję sobie zrobić coś takiego, to mi nie wychodzi, bo mam zbyt pocieniowane włosy...

    Pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach, ale uwielbiam warkocze i koczki chciałabym umieć zrobić sobie sama francuza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy powoli już dorastają do warkocza. Na razie robiłam warkocz dobierany z grzywki. Na początku wychodziło fatalnie, ale da się tego nauczyć:) Bardzo podobają mi się wypracowane i misterne fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  10. heheh ..choćby mi pokazaywali milion razy wierz mi najwazniejsza jest jednak praktyka ....:) Jak sie ni ma talentu każdy warkocz jest koślawy :P
    Ja opanowalam ostatnio koczka na gąbce i jestem happy ! w końcu wygląda profesjonalnie -nawet mój luby się zachwycił hahaha !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko są fajne, ale niestety nie mam jeszcze aż tak długi włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A znasz kanał bebexo na yt? Ona pokazuje bardzo fajne tutoriale :) Ja na razie z moją długością nie mogę za bardzo szaleć, ale kombinuję z koczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na co dzień oraz od święta można mnie zobaczyć w kucyku i ... w kucyku :)
    Jakiś czas temu dośc radykalnie skróciłam włosy ale nadal każda cząstka mojej głowy dąży do kucyka. Przy dzieciach to najlepsza fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To tak jak ja ;)
    Też postanowiłam jakoś lepiej czesać swoje włosy,bo zawsze są rozpuszczone. Ale jeszcze nie są do końca zdrowe,więc na to czekam ;)
    Widzę,że znalazłaś LuxyHair,ona robi super fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zawsze albo kok z kucyka albo rozpuszczone bo niestety ale również mam lenia:P filmiki pooglądałam i postaram się choć raz mieć fryzurę:) a co do inspiracji to ja bardzo lubię oglądać panią z kanału http://www.youtube.com/user/lilithedarkmoon/videos Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tgeo fishtaila, to jak byłam mała mała, jeszcze na początku podstawówki (pierwsza klasa) sama wymyśliłam na swojej lalce barbie! xD Przez wiele lat byłam z tego dumna, ale nikt mnie nie doceniał. :( Wszyscy uważali, ze to strasznie głupie i że plączę włosy, a nie je układam - że to nie jest warkocz, ze to naprawdę dziwactwo! Oooo, jakże zranione me serce było. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pokombinuję coś na swoich włosach i spróbuję wyczarować coś podobnego jak na ostatnim filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zapuszczam włosy, na razie moja długość nie pozwala mi do końca na takie eksperymenty z fryzurami, ale już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te fryzurki ;d.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zwykle mam włosy rozpuszczone, w koczek lub kucyk - zupełnie jak ty. Ale pamiętam jak kiedyś siadał na stołeczku przed mamą/babcią/ciocią i plotła mi warkocze, francuzy, dobierańce i jeszcze inne cuda. Ja ostatnio wprowadziłam innowację: zamiast normalnego kucyka, robię tak, że nie związuję jednego pasma, następnie owijam nim ( pasmem) gumkę i przypinam je na końcu gumką. Bomba ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne fryzurki. Bardzo podoba mi się warkocz francuski tylko nie bardzo umiem go sobie sama zapleść. Ciekawy post:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie umiem sobie nic zrobic z włosów

    OdpowiedzUsuń
  23. Umiem pleść warkocze i tym podobne, ale póki co mam dość krótkie włosy, więc nie mam komu tego robić :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio kupiłam sobie donuta do koków - to moje największe szaleństwo w 24-letnim życiu, także no...ale z 3 włosów na krzyż to ciężko mi coś ukulać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja fryzurowo jestem bardzo nudna i ciągle pseudokucyk noszę.. zresztą przy moich włosach, to i tak mocno nie poszaleję :P

    OdpowiedzUsuń
  26. ta dziewczyna z ostatniego filmiku ma świetne tutoriale na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ostatnio po domu chodzę z zaplecionym kłosem;) jeszcze nie wychodzi mi idealnie, ale trenuję;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio staję się mistrzem włosów, od kiedy mam je dłuższe niż "do łopatek"

    OdpowiedzUsuń
  29. Ulubione upięcia - to brak upięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ech, moje umiejętności w tej kwestii zaczynają się na prowizorycznym koczku, a kończą na krzywym warkoczyku. Ale wezmę się za siebie i czegoś się nauczę!

    Witaj Agato, masz wspaniałego bloga. Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydatne filmiki. Z długimi włosami można wiele zrobić i mogą to być interesujące upięcia. Mnie podoba się taki sposób na fryzurę zamiast cięcia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...