8 kwietnia 2012

Lektura na niedzielę 27: Pokaż mi swoją kosmetyczkę!

Dzisiejsza lektura będzie lekka i przyjemna - otóż chciałam Was zaprosić do zabawy! Pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić kolaż zawartości naszych kosmetyczek - wstańcie od stołu, weźcie aparat i sfotografujcie zawartość swojej kosmetyczki! Proszę o jedno zdjęcie i krótki opis, co się w niej znajduje, a także adres bloga lub jeśli go nie prowadzicie Wasze imię lub nick. Na Wasze zdjęcia będę czekała do 15 kwietnia, po tym czasie zbiorę zgłoszenia i stworzę wielkiego posta poświęconego naszym kosmetyczkom! Pamiętajcie, że na zdjęciu może znajdować się zawartość kosmetyczki podręcznej, podróżnej lub jaką macie pod ręką! Na zdjęcia czekam pod adresem: agataherbut@gmail.com Mam nadzieję, że zawartość zmieści się na jednym zdjęciu! :)


Dzisiaj wieczorem będę miała dla Was niespodziankę więc koniecznie zajrzyjcie! :*

Dziewczyny, mam problem z internetem więc moja niespodzianka pojawi się dopiero jutro, mam nadzieję, że wszystko do tego czasu uda się naprawić!
Lektura na niedzielę 27: Pokaż mi swoją kosmetyczkę!
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. Agato, jakich wymiarów zdjęcie sobie życzysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna akcja :) Zgłaszam się! Zdjęcie wyślę za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rowniez sie zglaszam i zdjecie podesle po swietach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to chodzi o taką makijażową czy pielęgnacyjną? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i na pewno coś podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny, zdjecia nie musza byc zmniejszane - ja je zmniejsze tak, zeby wszystkie mialy ta sama wielkosc ok?

    jesli chodzi o zawartosc - moze byc i pielegnacja i makijaz, zalezy co nosicie w kosmetyczce:)

    kufer tez moze byc, aby bylo widac co w nim jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się na dniach podesłać :) niechaj tylko wygrzebię się z kartonów.

    OdpowiedzUsuń
  8. kuuurcze agato sama nie wiem czy mam sfotografowac wszystko co posiadam czy co ?:D moje kosmetyki w zaleznosci od przeznaczenia sa w przeroznych miejscach.
    ze soba na co dzien kosmetyczki nie nosze

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne masz te pomysły, Agatko ;-) podeślę coś w miarę możliwości, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja nawet nie mam czegos takiego jak kosmetyczka
    wszystko wala sie luzem po torebce i jak czegos szukam to i tak tego nie znajduje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz głowę do pomysłow:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziwczyny jesli nie uzywacie podrecznych kosmetyczke to moze ulubione kosmetyki, ktorych uzywacie w ciagu dnia - zarowno pielegnacja i kolorowka??

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm zdalam sobie wlasnei sprawe ze nie nosekosmetyczki O.o Ale to tylko dlatego ze pracuej w firmei kosmetycznej wiec jak chce poprawic makijaz robie to w pracy... A po za praca potrzebny mi tylko blyszczyk...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż... A może być kolaż zdj.kosmetyczek? xD Bo trudno się zdecydować, gdy się operuje trzema naraz xD

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny superowy pomysł :) podeślę zdjęcie na dniach, podejrzewam, że podręcznej kosmetyczki bo cała komoda się na zdjęciu może nie zmieścić :P

    OdpowiedzUsuń
  16. do kiedy można wysyłać?ja dzisiaj nie dam rady wysłać mam gości cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł. Podeślę na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  18. monica, do 15 kwietnia - dasz rade?:)

    axi, pewnie - jesli nie masz jednej podrecznej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że każdy może się dołączyć :) Jak tylko będę miała siłę wstać od stołu po Wielkanocy, to od razu biorę się za fotografowanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. :) niezły pomysł :)to ja muszę wytrząsnąć wszystko ze swojej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja nie mam kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to znaczy mam :P ale nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny pomysł! :)akurat jestem w domu więc podeślę fotkę mojej podróżnej, kolorowej kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. extra pomysl, ale sprecyzuj kosmetyczną zawartosc czy obojetnie jaka? Bo ja mam i taka dokumentowa hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna zabawa, mam nadzieję, że nie zapomnę dołączyć!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. do 15 pewnie,że dam radę :)))myślałam,że to akcja jednodniowa ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. dziewczyny kosmetryczki moga byc jakie chcecie! mozecie zrobic zdjecie np kosmetykow , ktore uzywanie w ciagu dnia lub tych, ktore nosicie w torebce.
    Wiem, ze nie kazda z nas ma kosmetyczki (ja nie mam) wiec zrobie zdjecie tych kosmetykow, ktore uzywam w ciagu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli to jeszcze aktualne, chętnie prześlę zdjęcia. Mam swoje ulubione kosmetyki, o których warto poinformować.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...