1 kwietnia 2012

Lektura na niedzielę - 26: Muzycznie!

Na dzisiejszą niedzielę nie miałam kiedy przygotować dlugiego posta, zajęta byłam przeprowadzką, a wczoraj cały dzień w drodze. Mam nadzieję, że wybaczycie!:) W związku z tym podkrdłam pomysł digg i postanowiłam stworzyć post muzyczny! Ograniczę się do mojej ulubionej czwórki:) Moje ostatnio ulubione i mogę słuchać bez przerwy i wciąż!

Numer jeden to najbardziej pozytywny utwór jaki ostatnio słyszałam: White Flight, Children Of The Light.









Znacie któryś z utworów? Jakich słuchacie namiętnie ostatnimi czasy?
Lektura na niedzielę - 26: Muzycznie!
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. jaka Agatka alternatywna! bardzo mi się to zestawienie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lykke Li - kocham ten utwór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż tak naprawdę to niezbyt moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zespół Niki&The Dove, szczególnie piosenka 'The Fox', ahh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerażają mnie te dzieci światła :) ale muzyka ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The XX i Lykke Li towarzyszą mi niezmiennie, The XX katowałam wczoraj całą płytkę :)

    pozdrawiam Cię, imienniczko i pozwolę sobie powiedzieć mini-siostro muzyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemne zestawienie :) ostatnio zasłuchiwałam się w miike snowie na zmianę z moim ukochanym mattem elliottem i a whisper in the noise. jeśli nie znasz, polecam kapelkę austra, patrząc na Twoje zestawienie, myślę, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lykke Li towarzyszy mi zawsze przy internetowych posiadówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten kawałek Lykke Li:))

    Dodatkowo od siebie polecam:
    -Edward Sharpe & The magnetic zeros - bardzo pozytywna nuta
    - Fever Ray
    -Pj Harvey
    - Cocoon
    - Oh Land

    buziaki od podwojonej Marysi (jeszcze echhh):)
    z miasta Kraka

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...