4 kwietnia 2012

Babor, Fruity Pink - lato na paznokciach!

Jeden z najładniejszych lakierów jaki wpadł w moje ręce ostatnimi czasy - soczyście owocowy, doskonały na poprawę nastroju, lśniący czerwono - pomarańczowy Fruity Pink marki Babor. Niestety w Polsce niedostępny w sprzedaży detalicznej, Babor jest marką niemiecką, a w naszym kraju możemy na nią natrafić raczej tylko w salonach kosmetycznych - zarówno jeśli chodzi o pielęgnację jak i kosmetyki kolorowe. Szkoda.



Do pełnego krycia wsytarczy jedna warstwa! Mała buteleczka (6 ml) zaopatrzona jest w równie mały pędzelek, ale nie sprawia kłopotu przy aplikacji. Bardzo szybko wysycha, nałożyłam go w nocy i rano nie zuwazyłam żadnych odciśnięć, które niestety często pojawiają się w czasie snu na dość świeżym lakierze. Jeśli kiedyś będziecie miały okazję wypróbować produktów Babor - szczerze polecam!

Fruity Pink pochodzi z tegorocznej, letniej kolekcji marki Babor.
Babor, Fruity Pink - lato na paznokciach!
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Gdzie w Niemczech można kupić Babor ( a najlepiej właśnie w Berlinie i jaki koszt cudeńka )? Mam kuzynkę, więc może ją namówię na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor dokładnie - soczyście owocowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, buteleczka również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor. Ile kosztuje buteleczka?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny na stronie intenretowej niemieckiej lakier kosztuje 9, 5 euro.
    Na ebayu mozna kupic troszke taniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwona, jak na razie dwa dni bez odprysków, co na moje paznokcie jest sporo - mam rozwarstwione :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo to nieźle 2dni,u mnie wiekszosc lakierów trzyma 1 dzień

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor i dobra wiadomość, że jedna warstwa dobrze pokrywa. Właśnie odwiedziłam stronę i zamówiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolor, taka bym rzekła- czerwień strażacka Agatko?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, uwielbiam takie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor. Taki radosny, energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny. Czerwony zawsze będzie modny.:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śmieszna nazwa firmy :) ale lakier piękny

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam produkty tej firmy!
    Mam to ogromne szczęscie, że moja kosmetyczka ma salon pod ich szyldem, wiec produkty mam na wyciagniecie reki i polecam szczerze! szczegolnie korektory, tusze do rzes i szminki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...