2 kwietnia 2012

Akademia Makijażu w Douglas.


Na stronie Douglasa znalazłam informację o bezpłatnej Akademii Makijażu, akcja skierowana jest do wszystkich chętnych kobiet, które wypełnią ankietę i zakwalifikują się do udziału!
Aż 81% Polek twierdzi, że potrafi wykonać dobry make-up. Jednocześnie 34% z nich ma trudności z doborem podkładu. Z drugiej strony 2/3 pań deklaruje, że może zrezygnować z tuszu do rzęs, a 99% z różu – kosmetyków najprostszych w użyciu i gwarantujących natychmiastowy efekt. Takie zaskakujące wnioski płyną z najnowszego sondażu TNS OBOP dla Douglas Polska. Wizażyści i styliści są zgodni – Polki nie do końca wiedzą jak wykonać makijaż, który podkreśli atuty ich urody. Dlatego Douglas wspólnie z marką Estēe Lauder rozpoczynają ogólnopolską akcję „Zostań swoją wizażystką”(douglas.pl).

Partnerem Akademii Makijażu jest marka Estēe Lauder – jedna z największych i najbardziej znanych firm kosmetycznych na świecie. Makijaż Estēe Lauder to nie tylko innowacyjne kosmetyki wysokiej jakości, ale też awangarda trendów kreowanych przez światowy autorytet, Toma Pecheux, Dyrektora ds. Makijażu.

Wyślecie swoje zgłoszenie do Akademii? Można to zrobić wypełniając formularz stronie internetowej. Najbliższe spotkania mają odbyć się:


Zastanawiam się nad zapisaniem- tym bardziej, że partnerem jest EL, może któraś z Was już uczestniczyła w spotkaniu?
Akademia Makijażu w Douglas.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Wyśle swoje zgłoszenie, a co. ;) Jak się nie uda, to trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysl;)szkoda że u mnie nie ma douglasa..

    OdpowiedzUsuń
  3. któras bloggerka pisała o wrażeniach:)Cos jak szkoła makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam w Krakowie. Bardzo przyjemna impreza. Moja relacja: http://kolorkowana.blogspot.com/2012/03/warsztaty-douglas-i-estee-lauder-w.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sprobuje! :) zapisz sie tez :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a mojego douglasa na liscie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym bardzo chętnie, ale ciężko będzie mi się wbić z urlopem w któryś z terminów.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze niestety nie ma w Szczecinie spotkania. A w poznaniu termin mi nie pasuje. Chetnie wzielabym udzial :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł. Może się uda, wypełniam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez wypelnilam, moze sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa... szkoda ze u mnie nie ma douglasa...:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja byłam w Krk :)

    Wrażenia pozytywne. Chociaż większość myślała,że dostaniemy drobny upominek ;D
    Niestety dostałyśmy tylko 15% zniżki na kosmetyki które używałyśmy podczas kursu :) Skorzystały moze ze 2 osoby :P

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, ze zadne z miast mi nie pasuje:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że mieszkam w sporej odległości od każdej z tych miejscowości :( sama chętnie bym się zgłosiła!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam na Dzień Kobiet zaproszenie na bezpłatny makijaż, niedługo się wybieram zobaczymy co mi zmalują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym, ale ani szczęścia nie mam, ani Douglasa w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym uczestniczyć, bo lubię kosmetyki EL:) ALe nietety w moim mieście nie ma warsztatów:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Tylko jestem ciekawa jakie mam szansę aby tam uczestniczyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buu.. z Torunia daleko wszędzie :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...