26 marca 2012

TAG: Muszę to mieć!

Bardzo dziękuję vex za otagowanie! :* (mam nadzieję, że żadnej z Was nie pominęłam w podziękowaniu za tag - jeśli tak to bardzo przepraszam, jesteśmy znowu w trakcie przeprowadzki i mamy dużo na głowie).

Zasady tagu:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.



Co chciałabym mieć w swojej kosmetyczce? Jest kilka produktów, które chętnie używałabym - nie znaczy to oczywiście, że tak zaraz je kupię :)

Bobbi Brown - i jej pielęgnacja: krem do twarzy, serum oraz peeling. Jestem bardzo ciekawa i wciąż szukam opinii na ich temat.

Guerlain, Sun in the city - złocisty puder z letniej, tegorocznej kolekcji - w tamtym roku przegapiłam, może w tym roku się uda zdobyć?

MAC, zestaw pędzli - wybrałabym kilka nowych pędzli, przede wszystkim do eelinera i blednowania.

Zoya, lakiery do paznokci - szczególnie te z kolekcji Smoke & Mirrors.

Macadamia, kosmetyki do włosów - jestem bardzo ciekawa i chętnie się na coś skuszę. Niebawem. Mam nadzieję :)



Tag chciałabym przekazać Wszystkim moim Czytelniczkom! Do dzieła! Chcę poznać Wasze pragnienia :)
TAG: Muszę to mieć!
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. No no, bronzer ciekawy i lakiery też całkiem kuszące, z Twojej listy tylko na pędzle Mac nie mam ciśnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. dorkdork, a ja chyba najbardziej to jednak Macadamia do wlosow,

    Naturalna Blanka - ja rowniez jestem ichc iekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. z BB miałąm tylko krem pod oczy i mam balsam do ust (bo to też pielęgnacja?).. krem był przyzwoity.. balsam jest świetny.. mam 2 Zoyki z tej kolekcji i potwierdzam, warte zakupu :) a pędzle MACa oczywiście polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marti, o balsamie do ust wcale nie myslalam, az do Twojego komentarza!
    moze zrobisz o nim posta?

    OdpowiedzUsuń
  6. T'en puderek wyglada calkiem fajnie,a mnoe niestety macadamia nie powalila...

    OdpowiedzUsuń
  7. ilovemakeup, a co mialas z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie nic nie potrzebuję :) Ufff co za ulga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc chce wszystko! W szczególności na Macadamia i kosmetyki Bobbi Brown, wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzelem z MAca do blendowania to by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedziałam już http://lafilimakeup.blogspot.com/2012/03/tag-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Macadamia jest słaba, skusiłam się na nią jakiś rok temu. Szampon w tej starszej wersji był klarowny, w tej nowej, niby delikatniejszej - perłowy. Maska bardzo obciąża, a słabo pielęgnuje. Olejek to zwykłe silikony, po odżywce w spray'u nie widzę zmian.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Macadamię też bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym chciała wypróbować produkty Bobbi Brown albo pędzle MAC ale nadal czekam, może byłby ktoś chętny zrobić mi w postaci tych produktów prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziorex, chyba sie ksusze na olejek do wlosow.

    Tanika i Wojtas, to tak jak ja :)

    monica , ja w koncu kiedys go dorwe!

    LaFili , przeczytalam!:) punkt 1 bardzo ciekawy:)

    Agnieszka, o nie spodziewalam sie takiej opinii, ale fajnie, ze napisalas. Dzieki!

    Jofka, i ja!

    anikowa101, mamy pododbne chciejstwa:)

    bibelotka, i ja!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Macadamii i ja chciałabym spróbować, ale te ceny... ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. o Macadamii piszą w najnowszej Urodzie, napaliłam się :) a miałam już nie wydawać dużo kasy na szampony i olejki ech...

    OdpowiedzUsuń
  19. na punkty 4 i 5 sama bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Macadamia to też moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko, pisałam o nim już dawno, więc sobie zerknij :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...