8 marca 2012

Świętujemy Dzień Kobiet!


Dziewczyny! Z okazji naszego święta chciałabym Wam życzyć dużo miłości, szacunku, spełnienia kilku marzeń (jakieś marzenia zawsze muszą Wam pozostać!) oraz tego, abyście zawsze czuły się pięknie, atrakcyjne, zdolne, mądre, dobre i przebojowe! Bądźcie radosne i próbujcie spełniać swoje marzenia! Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień jest dla Was wyjątkowy i jesteście uśmiechnięte! Dzisiaj zjedzcie dużo lodów, ciastek i słodyczy, a póżniej popijcie szampanem - świętujmy z przytupem!:)

Całusy z Berlina dla wszystkich moich pięknych czytelniczek - kobiet, od dużej kobiety Agaty (czyli mnie) oraz od mniejszej - Jagody!
Świętujemy Dzień Kobiet!
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w naszym dniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. z mojej strony tez wszystkiego najlepszego !!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dla Ciebie Agatko i Twojej ślicznej malej kobietki też najlepsze życzenia i moc buziaków !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego drogie Panie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kwiaty dostałaś. Ja dostałam tylko: "Dzień kobiet chyba wczoraj był, nie? No to wszystkiego najlepszego" :/

    OdpowiedzUsuń
  9. nawzajem Agatko :) i Jagódko oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję i z całego serca mówię:wzajemnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiechniętego dnia Wam życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, wzajemnie :) I uściski dla małej Jagódki :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki i wzajemnie :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego kochana:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...