9 marca 2012

ShinyBox - kolejne pudło w Polsce.

Na wstępie zaznaczę, że nie kupowałam Kissboxa, nie zrobiłam subskrypcji ani nie otrzymałam Glossy Boxa - w ogóle nie miałam styczności z pudełkami tego typu:) Dlaczego więc postanowiłam napisać o ShinyBoxie? Ponieważ na facebooku oraz nawet w emailach dostaję zaproszenie - prośbę, aby polubić ich stronę. Dlaczego to takie ważne? Jest jeden powód - firma postanowiła, że ruszy z pudłam, gdy polubi ich 100 tysięcy osób (tak, sto tysięcy osób)! W chwili obecnej mają niecałe 2700 fanów więc brakuje im tylko ponad 83 tysiące osób cyzli tyle ile ma średniej wielkości miasto. O co chodzi? Skąd takie wymagania?


Co myślicie o warunkach, które postawił ShinyBox? Zachęca Was to do czekania na więcej informacji czy bardziej zniechęca?
ShinyBox - kolejne pudło w Polsce.
Czytaj dalej...

51 komentarzy:

  1. Absolutnie nie zachęca, przeciwnie - nie mam ochoty ich lubić, promować, rozmawiać o nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zbiorą tego za Chiny Ludowe. Może chodzi im o wyłudzenie danych, śmierdzi mi to

    OdpowiedzUsuń
  3. na hasło 'box' czuję nieuchronnie zbliżający się odruch wymiotny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo to bardzo praktyczne, jak ktos juz pisal, lubienie roznych firm na fejsbuku, wiaze sie z tym, ze firmy te uzyskuja dane poniekad personalne wielu osob, dla firmy marketingowej po prostu marzenie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Słowo "box" wywołuje już u mnie mdłości... Najprawdopodobniej chodzi o wyłudzanie danych osobowych. Nie polubię ani nie kupię. Ani tego ani żadnego innego box'a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od początku ten box śmierdzi mi wyłudzeniem danych osobowych i coraz częściej słyszę o wątpliwościach innych osób. Próg 100 tyś. praktycznie niemożliwy do osiągnięcia dla fanpage'a, który nic nie oferuje więc wydaje się oczywistym, że nie nie osiągną tylu lajków i nie wypuszczą boxa a dane naiwnych dziewczyn na pewno im się przydadzą. Radzę być ostrożnym.

    OdpowiedzUsuń
  7. DorkDork, na pewno masz troche racji - ja nie zamierzam polubic ich strony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beauty_Station , diggerowa - box box box:)
    na szczescie zatrzesienie postow o tym powoli mija:)

    OdpowiedzUsuń
  9. vexgirl , maus - pewnie o to wlasnie chodzi, pozniej profil zmieni sie w cos innego?

    OdpowiedzUsuń
  10. Agata Ma Nosa pisze...

    zoila śmierdzi brzydko!

    :D wcale nie bo używa wielu kosmetyków chyba że śmiemnia? ;D \m/

    OdpowiedzUsuń
  11. także uważam, że chodzi o wyłudzenie danych.

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahaha, zoila przepraszam : nie smierdzisz brzydko:)
    tak mi sie napisalo!

    czujne oko obession:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. tez zauwazylam te strone, zalozylam konto ale intuicja kazala mi usunac dane i tak tez zrobilam bo rzeczywiscie troszke smierci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. xDDD You made my day: Zoila śmierdzi brzydko! xD
    padłam, nie podnosić.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja szczerze przyznam, że tez jak zobaczyłam na FB ze zbierasz za polecenie punkty, otrzymasz ShinyBox za darmo, napaliłam się, zbierałam i wszyscy też zbierali, udało mi się uzbierać 65 pkt, ( wymagane 100) po 5 pkt za każdego, kto rejestruje się z Twojego polecenia, ale to był moment, gdy ochłonęłam, weszłam, i czytam, jak zobaczyłam te 100 000 oniemiałam, czy to normalne??? Oczywiście ze nie! Zjawia się marka, nie wiadomo skąd, chce rozdawać Boxy, których już kilka na rynku w chwili obecnej jest, zachęcając spisem wszystkich słynnych ( i pożądanych ) firm, obiecają kokosy, za 100 000 zarejestrowanych!!! Uważam, że to oszustwo, ktoś po prostu chce zarobić na takich głupich, no powiedzmy chętnych, jak ja. Szanująca się marka nigdy tak robić nie będzie, uznanie zdobywa się w trakcie istnienia, wszystkie zaczynają od " zera", a tu nagle wymóg 100 000???? Masakra, a dane już poszły...

    OdpowiedzUsuń
  16. zastanawiam sie czy marki, ktore sa umieszczone na stronie wiedza cos i ewentualnej wspolprayc?

    OdpowiedzUsuń
  17. Podejrzewam że absolutnie nic nie wiedzą w tym temacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie zachęca...szczerze? odrzuca mnie sam fakt musu "polubienia", żeby pudełko w ogóle zaczęło istnieć...

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym tempie to ruszą pod koniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. są bez szans ;]
    mnie zniechęcili do siebie już samym startem, własnie tym warunkiem 100 000 fanów
    gdyby to jeszcze jakaś normalna liczba była, ale w takim tempie to szybko nie ruszą

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie polubiłam, nie interesuje mnie, nie chcę robić szumu wokół tej marki. Jak dla mnie ich polityka jest żenująca.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się boje tego - po ostatnich przygodach z jednym z boxów (szczegoly na moim blogu) mam dosyc na jakis czas. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. widze, ze wiekszosc z nas ma podobne zdanie - jeszcze zadna z bloggerek nie wypowiedziala sie w donry sposob o postepowaniu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czy im się to uda czy nie, dużą ilość osób sobie wymyślili ale 2 tysiące zebrali chyba w tydzień, a to wcale nie mało. Ja bardzo się napaliłam i mam nadzieję, że uda mi się zgarnąć darmowego ShinyBoxa. Na razie mam tylko 45 ptk, ale jeszcze sporo czasu upłynie zanim zostaną spełnione warunki żeby box ruszył, więc może mi się uda. Spodobał mi się w nim to, że jeśli zaproszę 20 osób to pierwszego boxa mogę otrzymać za free i zobaczyć jak to jest, dopiero później podjąć decyzję czy chcę płacić w ciemno pieniążki czy nie chcę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiem co autorzy boxa mieli na myśli z tymi wymaganiami, ale ewidentnie im nie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze mnie to strasznie zniechęca, choćby cuda tam dawali nie zamierzam zamówić. Jeszcze mi napisali komentarz-reklamę na blogu, no to ma zachęcać :/?

    OdpowiedzUsuń
  27. też o tym pisałam, jak i wiele dziewczyn jakiś czas temu i wyobraź, że wszystkie zostałyśmy posądzone o to, że wyłudzamy dane i chcemy zachęcić dziewczyny, żeby się zapisywały bo na pewno mamy z tego jakieś korzyści;)! także uważaj bo i ciebie posądzą;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem to jakieś oszustwo i tyle... Wyłudzają tylko dane.

    Poza tym firma jest skreślona, bo tak naprawdę zmusza ludzi do SPAMowania. Każdy kto się zapisał chce darmowe pudełeczko i potem spamują w komentarzach, na maila i w wątkach na Wizażu.

    Nie podoba mi się to i skreślam ten box. Nawet jak osiągną te 100 tysięcy fanów (marzenie!)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlaczego tyle osób im potrzebne? Bo to oczywiste, że chodzi o sprzedaż danych osobistych. Popatrz na FB na te oszukane konkursy. Nie opłaca się sprzedawać danych, jeśli baza nie jest wystarczająco duża. Studiuję informatykę i coś o tym wiem. ;-) Jeśli wysłałaś im zgłoszenie, możesz być pewna, że informacje o Tobie poszły w świat...

    OdpowiedzUsuń
  30. Używam tylu kosmetyków i śmierdzę? No ładnie, foch do końca dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. zoila, nie fochaj sie kochana! wiemy, ze pachniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziewczyny, ja nie polubilam nawet ich fb profilu - napisalam posta bo wydalo mi sie to zastanawiajace!

    OdpowiedzUsuń
  33. to ci sami ktory potrzebowali ilustam rejestracji zeby zastartowac..? teraz kradna dane osobowe z fb??

    OdpowiedzUsuń
  34. Trochę to dziwne, bo to, że ktoś się zarejestruje lub polubi, wcale nie znaczy, że od razu zapiszę się na subskrypcję ;)

    Dałam się namówić na KissBox'a, GlossyBox'a i więcej nie przewiduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda mi to mocno podejrzanie. 100 tysięcy użytkowników? "Marki z którymi zamierzamy rozpocząć współpracę"??? Spamowanie? Seriously???

    OdpowiedzUsuń
  36. mi się to nie podoba.. coś nie pasuje w tej formie prezentacji czy jakkolwiek to nazwać.. poza tym życzę im powodzenia w zebraniu 100 tys. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Irytuje mnie taka nachalność i wymagania. Też dostałam maila z informacją o "aktywacji mojego konta w serwisie ShinyBox". Kiedy już zbadałam sprawę (w końcu nie zakładałam żadnego konta, wtf?) mail wylądował natychmiast w koszu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Początkowo byłam zainteresowana, ale jak zobaczyłam ich wymagania (100.000 osób), to podziękowałam. Dla mnie coś tu śmierdzi i wcale mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  39. po prostu chcą zainteresować sobą więcej osób, bo im więcej lubiących, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś to pudełko zamówi

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpisałam na Wizażu :)Dzięki za propozycję :*

    OdpowiedzUsuń
  41. zobaczymy co z tego wyjdzie, bardzo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy nie miałam kontaktu z takimi pudłami, ale to by mnie zdecydowanie zniechęciło

    OdpowiedzUsuń
  43. I tam, ja leje na te wszytskie pudła i mam je gdzieś, na pewno nic nie polubię:D Z resztą nawet nie mam facebooka:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie zapisuje sie w ciemno, nawet nie wiadomo ile ten box kosztuje..

    OdpowiedzUsuń
  45. JA PODALAM WSZYSTKIE maile moich znajomych, uzbieralam odpowiednia ilosc tych punktow, podalam swoje dane!!! napisalam im maila czy i kiedy mi wysla darmowe pudelko kosmetykow, a oni USUNELI MI KONTO!! OSZUSTWO!!!!!!!!! Zaskarze ich o bezprawne wykorzystywanie moich danych osobowych i oszustwa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziewczyny proszę Was wejdźcie na tą stronę i załóżcie konto, a pomożecie mi zebrać 100 shinystars i odebrać darmowy shinybox, po założeniu konta także będziecie mogły zbierać shinystarsy i wymieniać je na darmowe shinyboxy
    http://shinybox.pl/?ref=06ed02a

    OdpowiedzUsuń
  47. Te rozważania są bez sensu. W dzisiejszych czasach gdziekolwiek by się nie brało udziału w konkursie, lub rejestrowało do portalu, gdzie można dostać coś za darmo, lub z mniejszym, czy większym wkładem swojej pracy typu (zbieranie punktów, klikanie w linki itp.) podaje się dane osobowe. Jest to logiczne, a niezrozumiałe tylko dla tych co mają na takie rzeczy uczulenie. Wiadomo, że ostrożność w sieci jest ważna, ale bez przesady, aby węszyć spisek wszędzie, gdzie trzeba podać dane. W końcu jak mają przesłać pudełko z kosmetykami? Zaznaczmy, że owe dane, to adres i nr. tel. który potrzebny jest kurierowi. Ja otrzymałam pudełka, kosmetyki świetne i drogie, dobrze, że podałam nr. tel. ponieważ nie było mnie w domu i kurier dzwonił do mnie, więc się dogadaliśmy gdzie ma zostawić. Takie przedwczesne spekulacje na minus śmierdzą mi konkurencją, która musi coś robić, by nie stracić i zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  48. kurwa , ej co za ludzie . ja się zarejestrowalam , przeczytałam co tu piszecie i usunęłam konto , najlepsze jest to , że z regulaminu skopiowałam e-maila i nie chciało mi się to wysłać , wtedy normalnie wpisałam tego mejla i wysłało , ale jak ktoś tu napisał dane poszły.. ;o
    ja jebieeee... ! ;x

    OdpowiedzUsuń
  49. mam prośbę. mogłabyś się zarejestrować na http://shinybox.pl/?ref=fa6294d, dostane za to punkty i może uda mi się uzbierać na takie pudełko. a muszę dużo osób zaprosić i nie wiem czy mi się uda ale jak możesz to załóż tam konto, możesz zarejestrować się przez fejsa, będzie szybciej i odznacz sobie, żeby ci nie spamowało później na tablicy, tam takie coś będzie. no i dzięki : )

    OdpowiedzUsuń
  50. a ja właśnie zaczynam z nimi batalię o bezprawne ustawienie subskrypcji i pobieranie pieniędzy z karty bez mojej zgody. Ostrzegam - nie dajcie się zwieść.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...