27 marca 2012

Róż i zieleń na paznokciach - wiosenny manicure!


Moje dzisiejsze paznokcie to absolutnie wiosenne zestawienie kolorów! Margaret Astor i Hean w duecie czyli róż i zieleń! Tak bardzo podobają mi się te odcienie, że mogłabym je nosić codziennie, niestety jestem w trakcie pakowania (wyjeżdżamy w sobotę, a ja już od wczoraj układam kosmetyki i segreguję - najważniejsze do spakowania prawda?) i ta kompozycja przetrwała bez uszczerbku tylko noc i parę godzin dnia - w chwili, gdy piszę posta już mam kilka odprysków :( Winowajcą jest zapewne też fakt iż strasznie rozwarstwiają mi się paznokcie i przez to emalia również krócej się trzyma. Muszę też chyba zainwestować w jakiś dobry lakier nawierzchniowy - macie swojego faworyta?



Uwielbiam ten zielony! Wygląda jak z komiksu :)
Róż i zieleń na paznokciach - wiosenny manicure!
Czytaj dalej...

47 komentarzy:

  1. właśnie takiej zieleni poszukuję :) widziałam ostatnio lakiery Hean w sklepie, ale nie wiedziałam jaki kolor wziąść. Teraz już wiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwa są śliczne, rzeczywiście wiosenne, rzadko maluję kolorami paznokcie bo denerwuje mnie szybkie odpryskiwanie lakierów. Kiedyś używałam Inglota do poprawienia trwałości, było ciut lepiej:) miłego pakowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście taki komiksowy ten zielony. Cała kompozycja super! Szkoda, że tak krótko się trzymała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieleń niekoniecznie w moich klimatach, ale róż przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zieleń, od razu poprawia się humor jak się na nią patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo świeża kombinacja :) sobie takie też zrobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż mi się podoba, ale zieleń już mniej :)
    Ale sama koncepcja bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wyszłam juz z rozdwajania .Dzięki Boziu !!!
    Żre cały czas Capivit "piekne paznokcie" i pod każdy kolor kładę warstwę odżywki z krzemem Sally H , wysuszacz też z Sally H .Podziałalo .Jeste lepiej .
    BTW . kolorki piękne i masz bardzo łądny kształt paznkoci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolorki.. super się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! (Bardzo lubię lakiery Hean)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koktajl truskawkowy z zagubioną szypułką :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne kolorki mi od razu kojarzą się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To połączenie wygląda bardzo estetycznie, fajnie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolory mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten róż niesamowicie mi się podoba, takiego odcienia szukałam ;) Zieleń też fajna, ładnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne kolory!
    haen kojarzy mi sie z kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zielen przepiekna..
    ja uzywam na pomalowane TOP COAT Alessandro i jest ok ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie taki sam chciałam zrobić sobie dzisiaj mani:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyny, bardzo sie ciesze, ze sie Wam podoba!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa fajne, pasują do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam ten zielony z hean, jest świetny :) kojarzy mi się z zielonym jabłuszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam cie do udzialu w moim konkrsie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. połączenie różu i zieleni jest takie romantyczne i wiosenne :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zielony to mój ulubiony kolor bluzek. Od razu pierwszy rzucił mi się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne połączenie, sama takie wypróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. na początku pomyślałam że może stary i przeterminowany ale nie...
    podróbka raczej nie kiedyś mieliśmy wielkie wyjście i tego samego dnia skończył się więc kupiłam w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi tez nie utzrymuje sie nic dluzej niz jeden dzien.Ta zielen mi sie abrdzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. a gdzie kupić ten zielony Hean w Poznaniu? Ktoś wie? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorki idealne na wiosnę ;D strzał w 10:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Zielony faktycznie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój nowy nabytek to kolor kobaltowy;) Podoba mi sie odcień zieleni..;)
    Chciałam również powiadomić Was, że u nas na blogu trwa konkurs, może więc ktoś ma ochotę wygrać spersonalizowaną bransoletkę z ręcznym grawerem? Zapraszamy By ilo ;)
    http://stylebyilo.blogspot.com/2012/03/konkurs-rozdanie-na-by-ilo.html . Zapraszamy także zainteresowane blogi do wspólpracy w ramach programu partner marki By ilo: ilo@byilo.pl www.byilo.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ale ten zielony fajny, muszę poszukać takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekna zielen...! Zestawienie przypomina mi arbuza albo truskawke

    OdpowiedzUsuń
  35. Zielony to taki kolor shreka, bardzo fajny i taki wesoły:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...