9 marca 2012

Revlon, Siren (440) - czerwona pomarańcza.


Kolejna pomarańczka w mojej kolekcji - tym razem od marki Revlon. Przyznam się, że to pierwszy lakier tej firmy, który posiadam! Odcień jest moim zdaniem mieszanką pomarańczy i czerwieni , nie jest to soczyście marchewkowy kolor - myślę, żę zdjęcia oddają go cąłkiem dobrze. Aplikuje się bez problemu, nie pozostawia smug, w miarę szybko wysycha - nie mam do niego w tych kwestiach zastrzeżeń, gorzej z trwałością - na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć, że już po 24 godzinach końcówki zaczęły się ścierać. Wydaje mi się, że jak na lakier z tej półki cenowej to troszkę za szybko.



Po jednym dniu, przy dwóch warstwach lakieru:


Po jednym dniu, przy jednej warstwie lakieru:


Nie użyłam żadnego topa - w tej chwili nie posiadam żadnego :) Jak Wam się podoba moja pomarańcza?
Revlon, Siren (440) - czerwona pomarańcza.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. bardzo podoba - coś mnie wziłęo ostatnio na pomarańczowy kolor - czy brakuję mi jakiejś witaminy...? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, wiosenny kolorek. Podobny odcień, tyle że w wersji z drobinkami (od Inglota) nosiłam całe ubiegłe lato na stópkach. Efekt był fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście szybko ucieka z końcówek. Kolor jest bardzo ładny, podoba mi się że wygląda bardziej jak pomarańcza niż marchewka ;)
    Ja bardzo rzadko używam ciepłych kolorów na paznokciach. Mam wrażenie, że moje dłonie źle w nich wyglądają (ze stopami nie mam takiego problemu :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za tymi stożkowatymi lakierami od Revlona ;p choć kolorek ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam żadnego lakieru z tej firmy ,ale u mnie lakiery trzymaja się 2 dni

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor śliczny, ale na temat trwałości mam takie samo zdanie. Kupiłam kiedyś bezbarwny. Koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kolor :) faktycznie szybko sie starl... ja jednak uzywam bardzo tanich lakierow, wspomagam porzadnym podkladem i topem i zawsze sie trzymaja, dlatego jest mi trudno oceniac trwalosc lakierow samych w sobie :P

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor bardzo ładny. Biorąc pod uwagę jak mocno podbita jest cena Revlon w Polsce to może po prostu nie jes to TA półka cenowa :) Jednak chcąc sprzedawać te lakiery za więcej niż 5 zł powinni bardziej zadbać o jakość.

    OdpowiedzUsuń
  9. To taki troszkę koral. Bardzo mi się podoba. Sama chodziłam wokół lakierów Revlon, ale jakoś nie upolowałam koloru, który chciałam mieć. I kusiły mnie te zapachowe:)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo mi się podoba jednak z jakością to nie poszaleli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek ładny, ale za taką cenę to faktycznie powinien ze 3 dni trzymać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek bardzo ładny .Wiem , ze pomarańczowy to kolor , który na 100% zagości w moim wiosennym lakierowym koszyczku .A co do trwałości ... powiem Ci , ze jak mam jazdy z pazurami nie ma takiego ,który trzymalby się u mnie dobrze ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ładny, ale lakier raczej słabizna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kolor na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor. Szkoda że tak szybko schodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor śliczny, jednak to ścieranie... Eh, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  17. a do mnie ten kolor nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolor;) Oj wiosna idzie, wiosna...;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor:) taki wiosenny i radosny.

    PZdr.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog. Obserwujemy,zapraszamy do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubie tych lakierów. Ścierają się jak szalone :/ Ale na sam kolor bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor ekstra, szkoda, że z trwałością tak trochę na bakier

    OdpowiedzUsuń
  24. idealny na wiosnę choć wygląda trochę jak matowy

    OdpowiedzUsuń
  25. podpisuje sie pod tym co napisala sauria80 - faktycznie wydaje sie byc matowy - co nie zmienia faktu ze kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...