27 marca 2012

Pakuję się... i się chyba nie spakuję!

Nigdy nie pokazywałam Wam swojej toaletki oraz sposobu w jaki przechowuję moje kosmetyki bo...nie miałam się czym pochwalić. Nie mam ani toaletki, ani szafki, nawet półki! Ciągle się przenosimy więc moje kosmetyki jedyne, co mają to pudła :( I dzisiaj znowu zaczęłam się pakować! Okazało się, że mam wszystkiego więcej niż myślałam i nie potrafię tego upchnąć ani posegregować. Mimo posiadania dwóch walizeczek - w tym jednej naprawdę wypasionej (prezent urodzinowy od sióśtr i mamy ♥) nadal mam problem z ułożeniem i umiejscowieniem. Obiecuję sobie, że w następnym mieszkaniu będę miała szafkę i półkę, a może nawet dwie! Zdjęcia, które Wam pokażę to już uporządkowane w miarę kosmetyki...

Twarz: róże, podkłady, bronzery, rozświetlacze, korektory itp:


Oczy: cienie, tusze, eyelinery, bazy, rzęsy i inne (na zdjęciu zauważyłam nawet w długopis!)


I po kolei:
1/ paletki
2/ mini produkty
3/ lakiery do paznokci
4/ zapas... tajemne pudło na czarną godzinę
5/ perfumy




Jak to ogarnąć? O, jeszcze podręczna kosmetyczka. Patrzę na to wszystko i nie wierzę w to, co widzę. Odwyk. Potrzebny od zaraz?
Pakuję się... i się chyba nie spakuję!
Czytaj dalej...

62 komentarze:

  1. Wiesz Agato, ja tez tak mam:( Nieład nieład u mnie panuję i nie wiem co wymyslec by sie ogarnac:)
    Moze masz na oku jakąs fajna toaletke bądx rozwiązanie mega funkcjonalne?

    OdpowiedzUsuń
  2. 4premiere, nie mam - moze Ty daj mi jakis pomysl? Sama jak trzymasz? toaletka pewnie w zadnym mieszkaniu mi sie nie zmiesci wiec chyba zostaja szafli - myslalam o ikeowych jakis, ale sama nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyczne, odwyk czy porządek ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego masz :D U mnie jedne kosmetyki są na półce, inne w szufladzie, jeszcze inne (takie z których prawie nie korzystam) są w pudełkach, ale podstawa to je chyba dobrze poukładać, bo wtedy więcej się mieści :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ann, ale ja nie umiem:( rozkladam je po calym domu, w kazdym pokoju cos jest, w kuchni na stole takze, na parapecie. Nie umiem tego ogarnac.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kosmetyki trzymam w komodzie, połowę komody zajmują mi ciuchy, połowę kosmetyki :P ale staram się je jakoś organizować w pudełka, skrzyneczki, doniczki (np. pędzle :P)
    ale jak kiedyś będę już na swoim mieszkaniu to toaletkę będę mieć obowiązkowo!:)
    powodzenia w organizacji mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pogrzebalabym tam z checia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej pakując się widzisz ile tego masz... Ja działam na dwa domy, rodzinny i u mojego chłopaka i już sama nie wiem, ile czego mam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj nie wygląda to jeszcze tak strasznie, ale jakaś komódka by się na pewno przydałam hmmmm może jakoś w najbliższym czasie w końcu obfotografuję swoją :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej kochana, faktycznie sporo tego masz, tylko pozazdrościć a nie się martwić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Karotka ,
    ja dzialam na 3:) u rodzicow mam reszte w pudlach i nawet nie wiem co:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lyna_sama , bo pokazalam czesc:) kochana czekam na Twoje zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Art Anna , ja sie martwie jak to przetransportowywac z kraju do kraju:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko jest tak coś ogarnąć, domyślam się:) Pewnie nie pamiętasz o połowie rzeczy które masz? Może wkrótce osiądziesz na stałe i będziesz miała swój wymarzony kosmetyczny kąt. Tego Ci życzę, bo wiem co to znaczy gdy kosmetyki są wszędzie i nic nie można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  15. O rajuśku jakie zbiory, byłoby w czym wybierać i przebierać i w ogóle :D ja po ostatniej przeprowadzce i fakcie,że mam mniej szafek, cześć kosmetyków oddałam, część wyrzuciłam, część zniszczyło mi dziecko , tak więc się mieszczę a wogóle staram się jak najwięcej zużywać tego wszystkiego przed nowymi zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  16. moje kosmetyki przytulaja sie w podobnym stanie ;-) poukladam w pudelku i potem znowu nagle chaos :D

    moze komoda z ikei?

    OdpowiedzUsuń
  17. o wow ile Ty tego masz, jeśli nie potrzebujesz tych rzeczy chętnie je przygarnę:PP
    niesamowita kolekcja. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam duży problem właśnie z tym, że często wyjeżdżam, a przy takiej ilości kosmetyków nierealnym jest je dźwigać na drugi koniec Polski jadąc autobusem. Więc co wybieram? Mam mały kuferek, który zajmuje pół walizki, ale mieści wszystko co niezbędne na te kilka dni.
    A i toaletkę też planuję, ale sama nie wiem jak to wyjdzie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Jofka - :)

    Panna Kokosowa - masz rację , doprowadza mnie to do szału, że nie mogę się rozłożyć na dłużej z tym wszystkim:(

    Iwona, mi Jaga tez troche popsula kosmetykow i tez mam zamiar poodawac troche.

    Marie, a Ty masz taka ikeowa?

    kruszynkakasia, :))), buziaki!

    Paula, nazbierało się troszkę:)

    Dusiolek, a ja nie potrafie sie z nimi rozstac i to jest problem, albo choroba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak chcesz mozesz mi troszke podrzucic tych kosmetykow :D spora kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O, a ja trzymam swoje zbiory upiększające (lol) w takiej fajnej mini komódce z Ikei - o takiej http://produkty.ikea.pl/PIAimages/35776_PE126674_S3.jpg, ALE na co dzień bardzo przyjemnie mi się grzebie w takim plastikowym "czymś" z trzema szufladkami - a do ich środka wsadziłam sobie organizatorek ze sklepu z japońskimi gadżetami. Jest git ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. karton Kochana - jedynie wyjście to wielki karton - sama postawiłam na takie rozwiązanie podczas ostatniej przeprowadzki, a docelowo regał i materiałowe koszyczki z Ikei ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ah ja mam szafkę ratanową, cały parapet, teraz doszła mini komódka, a lakiery od dawna mają już osobne mieszkanko... do tego "podręczna" kosmetyczka, którą noszę do pracy "w razie czego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. sporo tego, odwyk konieczny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Agata wracasz?
    Ja myslałam nad jakimis szufladkami moze ikeowymi, czy jakies cholercia kufry

    OdpowiedzUsuń
  26. 4premiere, wracamy:) na razie pod Wroclaw, pozniej jade do rodzicow, a pozniej znowu Wroclaw - a moze Warszawa? nie wiem jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ikea ma bardzo pojemne i niedrogie komody z 5 głębokimi szufladami. Do pomalowania. Agata, nie jest źle ; ).

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi kosmetyki zajmują 4półki i 4szuflady w komodzie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja myślałam, że mam za dużo kosmetyków xD Podniosłaś mnie na duchu, merci :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja na szczescie tak dużo nie mam i mam w kartonie z przegródkami

    OdpowiedzUsuń
  31. jak sobie pomysle, ze mialabym sie spakowac z moim calym kosmetycznym dorobkiem... to chyba bym sie zalamala ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. wiesz co? ja to Ci mogę część wsiąść na przechowanie :D lol

    OdpowiedzUsuń
  33. hahha e tam odwyk ! wyślij mi część - z chęcią przechowam :D a tak serio to w moich kosmetycznych czeluściach jest totalny bajzel...

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam za dużo kosmetyków ;) zwłaszcza lakierów nie powinnam kupować przez najbliższe kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bym zwiariowała :) ja jazwsze za póxno wstaje z łóżka w efekcie czego do wyjścia od wstania mam jakieś 15 minut wiec musze mieć wszystko na wierzchu a jak bym miała tak grzebać w kosmetykach to bym w dwa dni nie wyszła:P ale wiesz co to nie ejst złe jeśli tobie nie przeszkadza przynajmnie miejsca na półce nie zajmujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  36. ja kupiłam sobie taki duży kufer na kosmetyki i staram się w nim zmieścić :D Oczywiście wchodzi tam tylko kolorówka.. na pielęgnację mam osobny kosz plastikowy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten pierwszy kufer jest swietny!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Swoja droga to ja pakowalam wszystko do plastikowych koszy,ktore podczas przeprowadzki,sama w moim samochodzie wiozlam-nikt nie mogl ruszyc mojego dorobku :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam wszystko pochowane w takich plastikowych szufladkach (w sumie 6 szufkad)z biedronki, a to co używam rzadko w kuferku metalowym. Tak jest wygodniej niż wszystko na kupie.
    Lakiery już trzymam na kupie w takim koszyku wyścielonym materiałem, a ozdoby do paznokci w 2 poziomowym pudełku po czekoladkach. Kosmetyki pielęgnacyjne i perfumy mam w szafeczke za szkłem...
    Masakra z tymi kosmetykami jest :D

    OdpowiedzUsuń
  40. łoooo :) moje zasoby przy Twoich to jakiś żart ;) ale nie ma co się dziwić, wszak "siedzisz w temacie" :) ja podpatruję i czasem wypisuję na karteczce, co mogłabym wypróbować, z nieśmiałością :) tymczasem mam kosmetyczkę sztuk jeden i wcale nie jest duża :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Agatko jednak wracacie na stałe?:P) jak "osiądziesz" to może jakaś mała komódka i sie zmieści :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej, ale masz tego dużo. Swoją drogą, u mnie jest podobnie, bbb staram się nie dublować produktów. Mam toaletkę, zrobioną z przedwojennej komody. Życzę żebyś nie musiała za często podróżować ze zbiorami :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ehhh, no niemało tego masz :D ale uwierz- nie ma tragedii! Widziałam dziewczyny z większym arsenałem kosmetycznym haha :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Tez kiedys mialam niezly balagan,a to troche tu a to roche tam,az w koncu zaiwestowalam w szafke z IKEI z 6 szufladkami ,nie zajmuje duzo miejsca,a wszystko teraz mam w jednym miejscu i sobie grzecznie stoi kolo biurka:)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie jest tak źle :) ale walizkę na te cuda, to musisz mieć pokaźną :) ale i tak jak piszesz o 2 walizkach, to bardzo przyzwoicie.. my jak będziemy się przeprowadzać, to bez tira się nie obędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja mam trochę mniej tego wszystkiego :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale kufrzyska! Chociaż w tym wypadku łatwiej było by wynająć kontener albo całą naczepę tira :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jak brak mi było o pomysłu na to co zrobić z kosmetykami żeby je jakoś ogarnąć to naoglądałam się filmików z organizacją i wszystko samo się rozwiązało :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ... podczas przeprowadzek najbardziej wychodzi ile czego mamy o.O przerabiałam ostatnio i do dziś próbuję się otrząsnąć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. a ja tam Ci zazdroszczę tylu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Odwyk? Od kosmetyków? Nie!
    Kobietom kosmetyków nigdy dość! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...