19 marca 2012

MAC, Tendertone Lip Balm - Hot'n'Saucy.


Tendertone Lip Balm to kolorowy balsam, który nawilża oraz chroni usta nadając im ”mokry” połysk. Dostępny jest w kolekcji Cook Mac w czterech kolorach - odcień, który ja posiadam to wyglądająca na moich ustach krwista czerwień: Hot'n'Saucy. Produkt posiada flitr ochronny (SPF 12), ma delikatną, żelkową konsystencję, smakowicie i owocowo pachnie. Wystarczy odrobina, aby usta nabrały koloru i stały się zmysłowo błyszczące - bardzo przypomina błyszczyk i...Skittlesy! Oglądałam swatche tendertonów, znalazłam je na temptalii - zobaczcie jak jaka jest różnica w kolorze pomiędzy ich zdjęciami a moim (poniżej)- niesamowite prawda? U mnie to intensywna, soczysta malinowa czerwień! Bardzo ciekawa jestem jeszcze wersji żółtej czyli Purring Tendertone - może któraś z Was testowała go?


Jedynym minusem jest opakowanie - wolałabym np. balsam wyciskany z tubki, ale narzekać nie będę bo z koloru i właściwości pielęgnacyjnych jestem zadowolona. Sądzę także, że Hot'n'Saucy wystarczy mi na dobrych kilka - kilkanaście tygodni użytkowania!

Na dziubku :)


Balsam Tendertone ma pojemność 6 ml i kosztuje 16 Euro/62 złote, do kupienia w salonach MAC.
MAC, Tendertone Lip Balm - Hot'n'Saucy.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. pieknie wyglada na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łojoj, czemu takie drogie te kosmetyki MACa? Powariowali...
    Ale rzeczywiście pięknie prezentuje się na Twoich ustach. Jak na balsam ma całkiem niezłe właściwości "koloryzujące" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten błyszczyk:) Ale trochę drogi:(

    OdpowiedzUsuń
  4. w sloiczku wyglada na strasznie czerwoniasty,na ustach juz bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na evencie Shop Cook miałam nałożony pomarańczowy (Purring bodajże)bardzo fajny efekt, który można stopniowac. W połączeniu z Call Me Bubbles wyszło pięknie - nawet na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo fajnie :) pasuje do Twojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory, ale również preferuję tubki, ale kolor wart jest zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wygląda.. choć w słoiczku dość oczojebnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! ciesze sie,ze wrocily - sama mam jeden (ten sam co Ty) i szkoda mi go uzywac:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje, w sumie słoiczek wcale mi nie przeszkadza. Śliczny kolor.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt na ustach, też chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale soczyście wygląda ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go właśnie na ustach i on jest naprawdę mocno napigmentowany, bo u mnie aż czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ustach wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...