11 marca 2012

Lektura na niedzielę - 22: Moja rodzina!

Dzisiaj nie będzie kosmetycznie! Jestem już z Wami prawie rok (!) - za co bardzo Wam dziękuję, pomyślałam więc, że nadszedł czas, aby bliżej się poznać - poznajcie naszą trójkę :)

Jagoda - inaczej: dziecko - bułka, ulubiony posiłek (po tacie) to pieczywo wszelkiego rodzaju, mama próbuje gotować pyszności, wynalazki - a i tak jej bułkowa miłość zwycięża wszystko. Ma półtorej roku i jest niezmordowaną poszukiwaczką przygód - ulubiona czynność: wspinanie się na krzesła, z krzesła na stolik, ze stolika spuszczanie się na brzuchu w dół - i tak tryliony razy. Nie lubi spać sama, kocha się przytulać i myć zęby (czy pół godziny to wystarczająca ilość czasu, aby wyszorować dwanaście zębów?). Tańczy przy każdej muzyce jaką usłyszy i jest leworęczna! Ciągłą zagadką jest dla mnie fakt, że jeszcze ani razu nie kupiliśmy małej nic różowego do ubrania, a ciągle ma coś na sobie w tym kolorze!:)


Tomek - mój narzeczony i pierwsza prawdziwa miłość, tata Jagi. Jest programistą i podróżnikiem - pracował już w kilku krajach i wciąż mu mało! (ja jako zroślak z moją rodziną plany te znoszę ze złamanym sercem;)). Podobnie jak córka może żywić się wyłącznie chlebem i... pepsi! Ostatnio odkrył w sobie pasję fryzjerską, która po raz pierwszy objawiła się strzyżeniem mojej grzywki (oczywiście, że efekty Wam pokażę!).

Zdjęcie z Barcelony - z czasów, gdy byliśmy piękni i młodzi - 2,5 roku temu :)


Agata - czyli ja. Jestem pedagożką z wykształcenia, pracowałam z dzieciakami w przedszkolu. W tej chwili swój czas przede wszystkim poświęcam rodzinie i blogowi. Urodziłam się na wschodzie, jestem zrośnięta wszystkimi swoimi komórkami z moją sporych rozmiarów rodziną (mam dwie siostry i brata) i przyjaciółmi - podróże w rodzinne strony to dla mnie zawsze ogromny ładunek pozytywnej energii! Lubię jeść - w odróżnieniu od Tomka i Jagi - jem prawie wszystko (oprócz mięsa - obydwoje jesteśmy wegetarianami od ponad dziesięciu lat), wiecznie się zaczynam odchudzać i nigdy nie kończę - za dużo pyszności jest wokół mnie! Nie umiem śpiewać (Jaga jest jedyną osobą, której nie przeszkadza mój głos i się nie śmieje ze mnie!), rysować - tutaj zatrzymałam się na etapie szkoły podstawowej. Mój dzień zaczynam od dużego kubka kawy z mlekiem i sprawdzenia co u Was słychać :)


Miałam wielką ochotę pokazać Wam jeszcze moich rodziców, siostry, brata, przyjaciół (Ciebie Anka!), mamę Tomka, ale wiem jak to mogłoby się skończyć:)

edit: nowa grzywka!
Lektura na niedzielę - 22: Moja rodzina!
Czytaj dalej...

59 komentarzy:

  1. bardzo przyjemna rodzinka :]
    koniecznie pokaż grzywkę w duecie z tymi żółtymi pazurkami

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie ze pokazałaś swoja rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Obsession, pokazałam w linku:) teraz jest jeszcze krótsza bo Tome próbował wyrównać:)


    Elza, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna grzywka:) i dziękuje za przedstawienie twoich bliskich czytałam z przyjemnością:) ja również zaczynam dzień od kubka kawy a w niedziele tak jak dziś dorzucam do tego pyszne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, co za pozytywny post! banan na mordce mojej z samego rana :-)
    po pierwsze, masz wydziaranego faceta, co jest fantastyczne :) po drugie, przeurocze dziecko, ale to już pewnie słyszałaś ;-) co do umiejętności plastycznych, to przybijam piąteczkę z Tobą, bo moje wszelakie próby narysowania CZEGOKOLWIEK kończą się co najmniej źle - co najśmieszniejsze, zarówno siostra & brat są niesamowicie uzdolnieni w tym kierunku, a mnie dali dwie lewe ręce...za ja to ja zgarnęłam większy talent wokalny niż ich dwójka ;-)
    po trzecie! propsy za wegetarianizm, aż mi się serduszko roztopiło.


    a w tej grzywce, z zółtą bluzeczką & pazurkami do kompletu wyglądasz rozbrajająco :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudna rodzinka! :D
    nie wiem naprawdę, z czego Ty się chcesz odchudzać o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Jagoda -BUŁKA faktycznie ! można ją normalnie zjęść ,bo jest jak beczka miodu slodka !!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. diggerowa, dziekuje Ci kochana - Twoje slowa to miod na moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Let's Talk Beauty , podniesc bluzke do gory?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mamibecia , musze sie nauczyc bulki piec sama bo jak tka dalej pojdzie to w przyszlosci bedzie miala do mnie pretensje, ze wyglada jak bula:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza ta notka! Gratuluję cudownej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie wyglądasz i jaką masz wspaniałą rodzinę! Super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sympatyczna, pozytywna z Was rodzinka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodam, że fryzura przypomina mi Rooney Marę. Nie w "Dziewczynie z tatuażem", tylko teraz, jak jej trochę podrosła. Bardzo fajnie moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś mega sympatyczna, a post mnie wzruszył - mega! uściski dla Was super rodzinko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna rodzinka, aż się uśmiechnęłam do monitora :) Pozdrów Jagę i Tomka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie piszesz o swojej rodzinie, z tego posta bije przyjemne ciepło i uczucie ;).
    Jagoda robi prześliczne minki za każdym razem :)
    Pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  18. haaa tez nine jem mieska od ponad 10 lat ;P i juz nawet gdzie moznaby sie spotkac we wroclawiu :P w alladynie mmmmmmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś w tych bułach jest ;)
    Moje dwuletnie diablątko ma 2 ulubione potrawy: bułę i ogóra (kiszony lub surowy) a do picia gorzka herbata najlepiej z kubka mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała rodzinka z Was, Jagódka przeurocza i taka słodka :-) No mamusia i tatuś tez oczywiście :-) Bardzo miło - Pozdrowionka ciepłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. okaja, tez troche tak mi sie wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz uroczą córcię :) A higiena jamy ustnej to podstawa! Lepiej, że to kocha niż miała by nienawidzić - w końcu będzie musiała to robić prawie do końca życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pink Caster Sugar, WomanLand, Immenseness, joanna , kotwilka, Lyna_sama

    dziewczyny bardzo Wam dziekuje za tyle milych slow!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Candy, a no to i dobrze jak sie juz umowimy jakos Ty wybierasz knajpe:) ale uprzadzam musi tam byc duuuuzo jedzenia bo ja glodomór:)

    OdpowiedzUsuń
  25. tova1 , Twoja maluch chociaz ogorki i herbate gorzka pije - Jaga tylko soki rozcienczane z woda:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tanika i Wojtas - dziękuję kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  27. DorkDork , ja wiem, ze bardzo wazna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pozytywna rodzina! :) uprasza się o cykliczne wpisy z fotorelacją z codziennością :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super masz rodzinkę :) Jaga przesłodka! Też jestem pedagogiem z wykształcenia :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ale fajnie to napisałaś :) świetna rodzinka :) i nadal jesteście piękni i młodzi :) a Jagoda faktycznie dość różowo wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądacie na bardzo szczęśliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. szkoda, że nie ma pod tekstem przycisku "Uwielbiam to" :) bo bym kliknęła :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno nie czytałam notki tryskającej tak pozytywną energią, uśmiech nie schodził mi z twarzy! I chcę jeszcze! A Twoja córa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna rodzinka :-) Miły wpis!

    OdpowiedzUsuń
  35. mega pozytywny post aż mi się miło zrobiło na duszy :)) dziękuję za wzbudzenie uśmiechu :* Jagódka słodziutka :D

    OdpowiedzUsuń
  36. jeju, jakie piękne zdjęcia! bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię czytać trochę o takich prywatnych sprawach! :) Jagoda jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy post :) Miło Was poznać! A ostatnie zdjęcie to mistrz :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Milutko Was poznać :)
    Pozdrowienia dla Jagi i Tomka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny, cipły post, aż się człowiekowi robi milej na duszy jak się to czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też pracuję z dziećmi! zanosi się na to, że od września nie ma dla mnie pracy, a mój narzeczony przypomina Twojego.. Mam coś w rodzaju deja vu :))))

    OdpowiedzUsuń
  42. grunt - jak to mówią - to rodzinka, a Jagoda wykapany Tata :)

    OdpowiedzUsuń
  43. On rodowity Krzyżak z Torunia, ja od dziecka mieszkałam 20km dalej :) Teraz oboje w Torunia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. swietny post! milo sie go czytalo, masz przeurodza rodzinke, przystojnego narzeczonego i coreczke z niesamowita osobowiscia :) !!
    bedzie miala bardzo zdrowe zabki skoro od malego ma takie nawyki hehe ;-)

    sama tez jestes sliczniutka a grzywka na ostatnim zdjeciu jest swietna, lepsza niz na tym z barcelony, pasuje Ci w takiej prostej i ciezkiej


    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Miło poznać :))) Fajnie, że ujawniłaś trochę prywaty :) No i koleżanka po fachu...:) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  46. Agatko,

    niezwykle miło Was (lepiej) poznać ;-)

    Pozdrawiam
    Ela (soso)

    OdpowiedzUsuń
  47. Grzywka mi się podoba i cała reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny post:)a ja tez mam 2 siostry i brata:)i w dodatku jestem najmlodsza;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Strasznie sympatyczna z Was trójeczka! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  50. <3 <3 <3 <3 <3 Pięknie!:D

    OdpowiedzUsuń
  51. wspaniały wpis wspaniale przedstawiłąś swoją rodzinę :)))) Wygladajcie wszyscy razem idealnie:))) buziaki dla Was i oby tak dalej!!!! ps.z czego chcesz się odchudzać? hęęęe?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...