4 marca 2012

Lektura na niedzielę - 21.

Jeszcze nie ma wiosny, a ja mam już dla Was najlepsze jesienne beauty looks! Wszystkie zdjęcia pochodzą z lutowego Fashion Week w Nowym Yorku, wybrałam te, które moim zdaniem najbardziej przyciągają uwagę - w makijażach widać na policzkach koral, brzoskwinię, oczy to smoky, kreski lub jedynie wytuszowane rzęsy, usta w większości naturalne lub minimalnie podkreślone - czuję, że jesień będzie bardzo ciekawa:)

L'Wren Scott:


Anna Sui (liner Cover Girl Liquiline Blast Eyeliner, kolor Blue Boom):


Michael Kors:


Rodarte:


Donna Karan:


Prabal Gurung:


Spodobała się Wam któraś z propozycji? Muszę przyznać, że mi najbardziej odpowiada Anna Sui (boska, chabrowa kredka) oraz Michael Kors - przepiękne policzki, które kojarzą mi się z czerwonym jabłkiem :) Zwróćcie uwage na paznokcie - znowu dwukolorowy french!

photo: harpersbazaar
Lektura na niedzielę - 21.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Szalone ale najbardziej Rodarte wpadło mi w oko.
    Zapraszam do siebie na nowość... Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  2. zawiodlam sie troszke... wszedzie takie neutralne usta? :( a gdzie piekne jesienne szminki... ciezkie, odwazne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień to jest zdecydowanie to, co lubię najbardziej... tylko, że tym razem coś zgrzyta - bardziej mi to pełne kolorów lato, niż piękne, ciemne, nasycone barwy

    OdpowiedzUsuń
  4. Michael Kors - piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. agata ma nosa4 marca 2012 15:56

    mi tez najbardziej sie podoba Kors, poza tym dziewczyny to nieliczne propozycje wiec kolorow jesieni na pewno bedzie jeszcze duuuzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno przy dziecku nie ma tyle czasu dla siebie ale z drugiej strony ile miłości daje taki mały skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dosyc ciekawe inspiracje, al ejakos nic mnie szczegolnie powalilo

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się jedynie podoba Michael Kors :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ps.chabrowa kreska jest the best z tcyh propozycji:) w ogólę jakiegoś kręcioła mam na punkcie tych kolorowych kreseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...