17 marca 2012

Jak konturować twarz?

zdjęcie: totalbeauty.com

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami artykułem, który znalazłam na jednej z zagranicznych stron internetowych - myślę, że dla części z nas okaże się bardzo przydatny. Całość dotyczy konturowania - możecie obejrzeć zdjęcia modelek (każda ma inny kształt twarzy) przed i po - na fotografiach pokazane jest także w którym miejscu powinnyśmy zaaplikować bronzer/róż (zaznaczone ciemnym brązem) oraz rozświetlacz (oznaczony na biało). Dzięki temu będziemy mogły sprawić, że nasza twarz będzie wydawała się smuklejsza i symetryczna. Jeśli naczymy się prawidłowej aplikacji będziemy cieszyły się naprawdę pięknym wyglądem!

Koniecznie zajrzyjcie na stronę totalbeauty.com
Jak konturować twarz?
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. ja z tego i tak nigdy nic nie kumam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle jak czyta się opisy konturowania twarzy to brzmi to jak strasznie skomplikowana operacja logistyczna. W rzeczywistości wystarczy dobrze przyjrzeć się odbiciu w lustrze i przypomnieć sobie lekcję plastyki w szkole. Dobrze też pomalować np. koleżankę, ale zawsze oglądamy odbicie malowanej osoby w lustrze, nie tylko w realu. Tam najlepiej widać efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny artykuł. Ja kiedyś też pisałam o konturowaniu, ale wydaje się że dziewczyny wciąż boją się trochę matowego bronzera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy artykuł i bardzo przydatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że o tym napisałaś. Mnie czeka nauka konturowania, bo niestety jeszcze nie do końca wiem co i jak...

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja konturuje, tak tak..
    z artykulu costamcostam zrozumialam.
    mam wrazenie, ze im wiecej czytam o konturowaniu, tym to robie gorzej :D
    i ostatnie- patrzac na zdjecia doszlam do wniosku, ze czasami juz nic nie pomoze i moze dlatego nie widze efektow :D ha ha

    OdpowiedzUsuń
  7. lecę poczytać :) u mnie kontur to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przejrzę, może czegoś się nauczę:)

    S.

    OdpowiedzUsuń
  9. mogly by jeszcze byc zdjecia" przed " i "po" obok siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tylko rozświetlacza - jestem takim bladziochem, że boję się nieco różu (bronzera to już w ogóle!), w dodatku mam niewprawną rękę i raz za dużo, raz za mało, raz za krzywo... #firstworldproblems ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze dwa lata temu nie wiedzialam bo to w ogole jest bronzer,a teraz? nie wyobrażam sobie bez niego makijażu!
    Fajny blog:)
    Podrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam niestety czerwone policzki... ciężko wybrać dobry róż, bronzer..Ale nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...