2 marca 2012

Gorzej nie będzie czyli olejek rycynowy przybywa z pomocą!

Gorzej juz być nie może więc przestałam szukać odżywek do paznokci, które magicznie pomogą - za sprawą kilku Waszych postów zainwestowałam 2,18 zł w olejek rycynowy i myślę, że to najlepiej zainwestowane 2 złote.


Producent zapomniał w zastosowaniu dodać, że bloggerki i maniaczki urodowe stosują także w innych przypadkach :)


Paznokcie w stanie krytycznym, na zdjęciu możecie zauważyć, że rozwarstwiają się i w związku z tym do gładkiej powierzchni im daleko. Olejek rycynowy to ostatnia deska ratunku - mam nadzieję, że nawilży także skórki. Od kilku dni dwa razy dziennie wsmarowuje gęsty produkt w dłonie i paznokcie - dzisiaj zauważyłam, że już są w odrobinę lepszym stanie.


Używacie olejku rycynowego do pielęgnacji paznokci? Jakie są Wasze wrażenia? Po jakim czasie zobaczyłyście pierwsze efekty? - przepraszam za tyle pytań, ale pierwszy raz stosuję go codziennie i jestem ciekawa efektów :)
Gorzej nie będzie czyli olejek rycynowy przybywa z pomocą!
Czytaj dalej...

42 komentarze:

  1. ja używam go i do paznokci, dłoni, brwi i rzęs :) na efekty trzeba trochę poczekać ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. snow, mam nadzieję, że wytrwam:) ale masz ladne foto w avie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja olejek używałam tylko do rzęs, ale chętnie poznam Twoją opinię, jak już go przetestujesz na paznokciach - trzymam kciuki za kurację! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja oczywiście stosuję olej rycynowy jako bazę OCM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zacząć go używać systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nigdy nie wsmarowywalam nic w paznokcie :P

    mam nadzieje ze Tobie ten olejek bedzie sluzyl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moge CI polecic jeszcze tabletki Mega Krzem. Miałam takie same paznokcie, a po tygodniu stosowania nastąpiła zmiana o 180 stopni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś używałam go do rzęs, ale podrażniał mi oczy niestety. Później do włosów, i połowa mi wypadła :P Chyba nie lubię się z tym olejkiem, ale teraz będę go używać do OCM jak już wreszcie wystartuję z tą metodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek używam do wszystkiego - mycie twarzy(ocm), maski do włosów i paznokcie. Ale niestety, nie jestem regularna, więc efekty średnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Agato, próbowałaś terapii Nail Tekiem? Moje paznokcie postawił na nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie uzywalam do paznokci ale ja ogolnie nie przepadam za tym olejkiem, bo mi podraznial oczy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nietstey, ja używałam go tylko do rzęs i na dłuższą metę nic u mnie nie robił. Oprócz podrażniania spojówki :). Ale to dobrze, że Tobie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem czy ten olejek coś zdziała, napisz jak będą już jakieś rezultaty bo chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje paznokcie mają identyczny problem niestety, jak się rozwarstwią to piłuję polerką i traktuję odżywkami i olejkiem lawendowym z Natury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam olejku rycynowego i oliwki HIPP do OCM, czyli olejowania twarzy, świetna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  16. pomaga jak się systematycznie nakłada, ja w pewnym momencie zaprzestałam stosowania i problem z rozdwajającymi się paznokciami wrócił :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja używam do OCM, bezpośrednio także do rzęs. & pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  18. do paznokci jeszcze nie używałam, ale używam do brwi i rzęs

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zacząć systematycznie używać na rzęsy i paznokcie, skórki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Póki co używam do włosów i do OCM, ale paznokciom też by się przydało..

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam dwa razy w tygodniu na paznokcie i sałe dłonie, potem ubieram bawełniane rękawiczki i idę spać, rano dłonie wyglądają doskonale, paznokcie też. Mam taki sam problem obecnie jak Ty, rozdwajają mi się paznokcie do potęgi, ale po miesiącu takiej kuracji problem znika. Dodam że stosuje już od ponad 5 lat, zauważyłam jego pomocne działanie przy synku, smarowałam go za poradą pediatry tym olejkiem i widziałam efekty na moich dłoniach i paznokciach, no i już tak zostało :-) Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  22. na rzęsy działa świetnie, teraz zaczęłam go używać także do włosów. Na paznokcie póki co kupiłam odżywkę z Eveline 8 w 1 i sobie testuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://przystanekuroda.pl/niedoskonala-odzywka-eveline-8w1/
      uważaj proszę!
      ja musiałam odstawić tą na pozór doskonałą odżywkę z powodu tych niepokojących plamek na paznokciach

      Usuń
  23. Trzeba systematycznie używać, ale efekty będą, właśnie o nim pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ŁĄczę sie w bólu ! u mnie to samo .. odzywkuje ,olejkuje , żrę jakieś drażety z apteki i póki co marne skutki ..nie wiem ..może to zima i jej skutki? awitaminoza? brak słońca ? i wsio do kupy?
    Póki co ograniczyłam malowanie i zmywanie z dwóch razy w tyg na raz , a reszta dni tylko odżywki ..Noszę krótkie i wyglądam poprawy .

    OdpowiedzUsuń
  25. mamibecia, ja juz nie wiem o co chodzi - dawno nie mialamtakich paznokci, az nie chce mi sie malowac:(

    OdpowiedzUsuń
  26. mam, ale nie używam systematycznie. czas zacząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy ngo nie stosowałam, ale chętnie zobaczę czy u Ciebie będzie poprawa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Systematyczność i olejek rycynowy czyni cuda.... nikt nie mówił, że dzieją się szybko, na prawdziwy cud się czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam to samo . Z resztą czym nie wymaluje i tak sie nie bardzo trzyma więc średni sens ...
    Ale wiecznie tak nie będzie -zobaczysz .Przyjdzie wiosna i lato od razu będzie inaczej !

    OdpowiedzUsuń
  30. A Eveline 8w1? Ja używam od tygodnia i jakkolwiek niewiarygodnie to brzmi - widać różnicę : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Na paznokcie nie używałam. Ale na włosy działa super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też zacznę go używać, ciągle paznokcie mi się łamią. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. ja do rzes falami uzywam wlasnie mam fale nie uzywania;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem strasznie ciekawa efektów. Nigdy nie słyszałam o takim zastosowaniu olejku. Czekam na efekty, mam nadzieje pozytywne, a potem sama polecę do apteki go kupić.

    Pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaatakuj też od środka :) wapniem z wit D3 :) mi pomogło na rozdwajające się pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Paznokcie ratuje mi właściwie tylko odżywka diamentowa Eveline, za to olejek rycynowy bardzo mi kiedyś pomógł na skórki. Na pewno to 'kosmetyk' wart polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Olejek rycynowy wysusza skórki.
    Dla mnie był jedynym ratunkiem dla paznokci, które obgryzałam. Olejek wcierałam w paznokcie codziennie wieczorem i dziś są dużo lepsze. Teraz używam go wymieszanego z oliwą z oliwek. Stan skórek znacznie się poprawił, a paznokcie nadal są dobrze odżywiane.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używałam go do paznokci, ale do rzęs, dzięki czemu były troszkę mocniejsze i wgl nie wypadały :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jak dziewczyna powyżej również stosuję do rzęs i powoli widac efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uzywam do OCM i zauwazylam, ze rzesy i brwi sa w lepszej kondycji. O paznokciach niewiele powiem bo klade caly czas lakier hybrydowy.
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. szczerze polecam odzywke eveline, zaczelam od sos do kruchych i łamliwych paznokci i stosowałam zgodnie z zaleceniem producenta dopoki buteleczka sie nie skonczyla. Efekty sa piorunujące, nigdy nie miałam tak twardych i dlugich paznokci i tak wielu zapytań co z nimi robie oraz jak to mozliwe :) teraz stosuje tak, ze nakladam jedna warstwe na kilka dni i na to no jakis kolorowy lakier, poniewaz jestem leniuszkiem, a mimo to efekt nadal sie utrzymuje. stosiwalam rowniez 8w1 i tez sialo moge polecić, dodatkowo ma efekt wybielający płytke paznokcia. Koszt ok 11zł w rossmanie, warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...