23 marca 2012

Essence, Shopping Trip In Soho - must have!


Wszem i wobec ogłaszam, że znalazłam najpiękniejszy, najbardziej intensywny paznokciowy róż! w opakowaniu nie wyglądał aż tak zachęcająco, natomiast na paznokciach - wow! Odcieni różanych mam całkiem sporo, ale uwierzcie mi, że żaden nie jest tak mocny jak ten i nie jest to landrynkowy, dyskotekowo - fluorescencyjny kolor! Shopping Trip In Soho jest przepiękny! Chcę go na zapas - poważnie! Lakier składa się z dwóch części: mojej nowej miłości oraz Party all night long, który został położony na łopatki przez swojego zroślaka i nie jest w stanie się podnieść - nie polecam używać razem ponieważ w zasadzie nie widać różnicy (w założeniu, że na Shopping nałozymy Party).



Dlaczego on ma tylko 4 ml?! Ja potrzebuję conajmniej kilkudziesięciu!
Essence, Shopping Trip In Soho - must have!
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Hahaha! Proponuję poszukać dalej, powinnaś znaleźć coś podobnego :)
    Ale piękny, nie ma co

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie przyglądałam się mu od kiedy się pojawił, ale biłam się z myślami czy kupić czy nie bo jakoś nie podchodzą mi te lakiery essence;):D ale może kupię:D?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek, widziałam go w drogerii ale nie wzbudził we mnie żadnych emocji - a widzę że powinnam była go kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię różu.. nie lubię i już!
    ale na ten jakoś mnie pociąga ^^ aczkolwiek na swoich paznokciach raczej bym się nie zdecydowała, fajnie pooglądać na innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kolor z China Glaze:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudak! też lubię takie kolorki.. cudne, zwłaszcza na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor śliczny :) Sama mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. drogie są te lakiery. w przeliczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się ten kolor nie podoba :)

    ja również nie lubię tak małych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście bardzo ładny, ale ja mam 4 mocne róże w swojej kolkcji i rzadko ich używam, więc raczej się nie skuszę, ale może rozglądne sie za innymi odcieniami tego duo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki....pozdrawiam Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście piękny. Ja mam w podobnym odcieniu miniaturkę z Sephory, ale rzadko sięgam po róż na pazurki :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...