14 marca 2012

Essence, Iced Strawberry Cream (02).


Nie podoba mi się. Pomimo bezproblemowej aplikacji, calkiem szybkiego wysychania - nie jest to mój odcień. Mam rozdwajające się paznokcie, a ten lakier niestety podkreśla wszelkie nierówności na płytce. Kolor sam w sobie jest bardzo ładny, jednak moim zdaniem, aby dobrze prezentował się musimy mieć zadbane i gładkie paznokcie. Jest bardzo delikatny i przypomina trochę oszronioną piankę marshmallow :)



Jak Wam się podoba efekt?

Iced Strawberry Cream pochodzi z serii Nude Glam, ma pojemność 5 ml i kosztuje 5,99 zł.
Essence, Iced Strawberry Cream (02).
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. kolor rzeczywiście super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy on ma perłowe wykończenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. niecierpku, jak na moje oko to tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takim perłowym lookiem :/
    Aczkolwiek lakier nie jest brzydki, po prostu nie mój kolor.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba, subtelny efekt

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt lakierowy super pozdrawia graza

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny ;) mam chyba ten sam odcien ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo mi leży perła w takim kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę rzucić okiem na tą serię przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. odcien cudowny tylko dlaczego perłowy?:(

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś ten lakier najmniej mi się podoba z tej nudziakowej kolekcji essence

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na nie, takie perły kojarzą mi się ze starszymi paniami

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ogólnie bardzo nie lubię takich kolorów, kojarzą mi się trochę tandetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma w sobie coś ciekawego ten kolor :) Ale nie kupię go. Są ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje się z perłowym wykończeniem?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...