21 marca 2012

Caviar manicure - najnowszy trend!


Najnowszy trend, który pojawił się na tegorocznym Tygodniu Mody - paznokcie ozdobione malutkimi koralikami, przypominającymi kawior. Ziarenka mogą być jedno lub wielokolorowe - do wykonania potrzebne są jedynie koraliki - marka Ciate już niedługo rozszerzy swoją ofertę o zestaw do wykonania Caviar Manicure - jestem go bardzo ciekawa (ceny również). Minusem zapewne jest trwałość, czytałam, że niestety takie zdobienie wytrzymuje jeden - dwa dni. Mimo wszystko ja chętnie spróbowałabym, a Wy? :)

Jak zrobić kawiorowy manicure? Instrukcję znajdziecie tutaj.

zdjęcia pochodzą ze strony internetowej sklepu Ciate
Caviar manicure - najnowszy trend!
Czytaj dalej...

44 komentarze:

  1. Jak się dobrze przyklei bulion, to wytrzyma nawet kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem śliczny efekt, ale ja sama pewnie nie potrafiłabym zrobić go sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na paznokciach całkiem, całkiem, ale na ustach to mi się to jakoś nie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no prosze , dopiero były naklejki a teraz juz koraliki:) Ale fajnie to wyglada, taka awangarda!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda zjawiskowo, ale domyślam się, że jest mało praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada SWIETNIE!! szkoda ze nietrwaly efekt :( moze trzeba by je zatopic w zelu a to dla mnie odpada bo nie dam sobie przykleic calej sztucznej plytki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, tylko jak pomyślę, że konsekwencją tego jest, zostawianie wszędzie śladów swojej obecności, to jakoś sobie nie wyobrażam sobie nosić takiego manicureu:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie tragicznie tandetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada to super, ale nie wybrazam sobie, normalnie funkcojonowac z takimi paznokciami, pewnie wszedzie sie sypia te kuleczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach wygląda ładnie, ale pewno denerwowałaby mnie 'chropowatość'

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wyobrażam sobie dotykać/być dotykaną tak ozdobionymi paznokciami, aż mnie te złe dreszcze przeszyły...

    OdpowiedzUsuń
  12. looo jezusie to pierwsze zdjecie wymiata!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie to wygląda, ale moim zdaniem nie za bardzo praktyczny byłby taki manicure, fajny do zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe, wyobrażam sobie jak to wygląda jak się próbuje dłonie kremem posmarować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda ładnie, ale czy to jest wygodne i się paznokcie nie zahaczają o wszystko w okół..?

    OdpowiedzUsuń
  16. e tam, poodpadałoby zaraz pewnie, nietrwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubie paznokci zdobionych bulionem, niektóre buliony są kiepskiej jakości i w kontakcie z żelem/ akrylem/ lakierem zmieniają kolor:(

    OdpowiedzUsuń
  18. te kolorowe wyglądają świetnie, już wiem jak będą wyglądały moje kolejne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda rewelacyjnie :) Szczególnie ta ciemna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bulion na pazurkach na lakierze srednioo sie trzyma..trzeba by go zalac lakierem ;) ale ciekawie wygladaaa powiem :D mam takie cuda u siebie w sklepie moze pokombinuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda bardzo ładnie, ale wątpię, żeby było wygodne...

    OdpowiedzUsuń
  22. A to nie było już rok temu modne..? Ja muszę mieć całkiem gładkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt fajny, ale pewnie po chwili robienia czegokolwiek wygląda brzydko. Obawiam się odpadania kuleczek

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie bym sobie taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się. Nie wyobrażam sobie tylko zmywania kuleczek z paznokci jeśli za mocno się doczepią. Nie przepadam za zmywaniem brokatu to jak tu zmyć takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wygląda, ale raczej nie jest to mani na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ale ja od dawna mam słabość do bulionu na pazurach, niestety faktura doprowadziła by mnie chyba do szału :D

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepiej to chyba w zelu zrobic bo inaczej na sam lakier to poodpadaja w krotkim czasie..
    bardzo mi sie podobaja takie pazurki..

    OdpowiedzUsuń
  29. prześlicznie wyglądają te pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne, ale tylko na wyjście i raczej bez podawania ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale kurcze to rewelacyjnie wygląda!!! tylko czy to się tak trzyma dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam kolejną kosmetyko-maniaczkę;*
    Jestem "świeżynką" w waszym wirtualnym świecie, ale mam nadzieję że się tutaj zaklimatyzuję ;].

    Niesamowity ten manicure, efekt wspaniały;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Buziaki;*

    Lilciunia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ceikawie wygląda na paznokciahc, ale ciekawe czy jest praktyczny np. czy da się rade zalozyc z nimi cienkei rajstopy bez porwania ich :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a mi sie podoba! z checia bym sprobowala! a jak pieknie bede wygladaly do sesji zdjeciowej :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne, póki wszystkie kuleczki są na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne, ale ja bym nie wytrzymała z takimi odstającymi 'cusiami' na pazurkach i bym gmerała przy nich, póki by nie poodpadały :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy efekt, nie powiem... Ale rzeczywiscie ciekawe jak z trwaloscia

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie wygląda, ale czy to jest praktyczne? raz przyklejałam bulion do paznokci to przeklinałam go jak odklejałam :(

    OdpowiedzUsuń
  39. jak z grzybicą !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...