29 marca 2012

Brzoswkiwniowy manicure - Margaret Astor, 119.

Jakie to różne rzeczy można znaleźc podczas pakowania! Na przykład pachnący lakier, którym zachwycałam się ponad pół roku temu - Margaret Astor (Fashion Studio, odcień 119). Na szczęście okazało się, że przestał pachnieć i nie wiem jak to możliwe, ale jest ciemniejszy i bardziej intensywny niż w butteleczce! Nie mniej jednak podoba mi się i jestem pod wrażeniem poniewać siedzi już trzeci dzień na moich paznokciach bez odpryskiwania! Dla mnie to wieeelki sukces ponieważ wszystkie ostatnie lakiery nie mogły przetrwać dłużej niż jeden dzień! Wybaczcie niedokładnie pomalowaną płytkę, ale nie miałam czasu ładniej tego zrobić :(



Patrzę na zdjęcia i na nich wyszedł prawie jak różowy...to także dziwne, w rzeczywistości jest koralową pomarańczą. Lubicie takie jaksrawe odcienie na paznokciach?

Zapachowe lakiery margaret Astor w tej chwili kosztują 2, 45 euro za 6 ml buteleczkę. Wczoraj widziałam piękne, pastelowe odcienie w ich ofercie!
Brzoswkiwniowy manicure - Margaret Astor, 119.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Ładny kolor, akurat na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet jeśli kolor odbiega od rzeczywistości, to i tak jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jaskrawe kolory ale tylko na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny u mnie własnie wyglada jak koralowy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny kolor a i lakiery astor tez lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego pachnącego lakieru i nie wiem czy jest mi on do szcześcia potrzebny ;P Tzn. nie rozumiem koncepcji tego typu bajerów. Bo i normalny zapach chemii mi jakoś szczególnie nie przeszkadza ;) Ale kolor faktycznie interesujący, taki po który sama bym od razu złapała.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ciut neonowe kolory na paznokcia sama teram na pazurkach taki neonowy lakier ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich jaskrawych kolorów na paznokciach, ale ten wydaje się fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię kolorowe paznokcie, ładny lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszystkie żywe kolory ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie jest koralowa pomarancza, piekny kolorek. rozgladam sie za takim na wiosne bo brakuje mi zywych odcieni w kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor-mogłabym się z nim zaprzyjaźnić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor bardzo przyjemny, ale mam uraz do lakierów Astor, właśnie ze względu na ich wątpliwą trwałość. skoro miałaś podobne odczucia a teraz troszkę się zmieniły, może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor :)

    Ja za ASTOR nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...