19 marca 2012

Bourjois, 1 2 3 Perfect - nowy, lekki podkład.


Marka Bourjois zaprezentowała swój nowy podkład 123 Perfect - dzisiaj chciałam Wam o nim troszkę napisać, porównując go do Floral Perfection, który jest jednym z moich ulubieńców więc z wejścia 123 miał bardzo poważnego konkurenta. Kto wygra? Nikt, ponieważ obydwa produkty są bardzo dobre! 123 Perfect Foundation marki Bourjois zapewnia 100% tuszowanie niedoskonałości bez wrażenia maski. To możliwe dzięki unikalnej kompozycji 3 pigmentów: żółtego, fioletowego i zielonego. Bourjois wykorzystał do stworzenia perfekcyjnego płynnego podkładu pigment żółty, który usuwa cienie pod oczami, fioletowy wyrównujący koloryt skóry oraz a zielony usuwający zaczerwienienia. Działając na różne problemy cery, 123 Perfect pozwala ukryć wszelkie niedoskonałości, a efekt perfekcyjnej skóry utrzymuje się do 16 godzin! Dzięki gładkiej i lekkiej konsystencji podkład idealnie rozprowadza się na skórze i stapia się z nią, jednocześnie jej nie obciążając. To podkład, który pozwala skórze oddychać, zapewnia jej 24 godzinne nawilżanie, a zawarty w nim filtr SPF 10 zabezpiecza ją przed szkodliwym działaniem promieni UV. Unikalny ekstrakt z kwiatu bawełny sprawia, że końcowy efekt makijażu jest matowy i bardzo naturalny. Opis brzmi bardzo smakowicie, a jak jest w rzeczywistości?


Zacznę od tego, że mam za ciemny odcień - 55, używam więc go bardzo deliaktnie, żeby nie sprawić sobie bardzo nieporządanej pomarańczy na twarzy - aplikując niewielką ilość jest on w stanie dopasować się do karnacji. Myślę, że za parę tygodni kiedy odrobinę się opalę będzie pasowa idealnie. Pierwszy raz spotkałam się z taką formułą podkładu - nie jest zbity, kremowy czy ciężki - on jest jak zabarwiona woda - jest z pewnością pierwszym tak lekkiem kosmetykiem z którym mam przyjemność obcować. Aplikuję go palcami, dobrze się rozprowadza i nie zostawia plam. Twarz jest gładka, jednolita i zmatowiona. Pachnie dużo delikatniej niż Floral Perfection (jego zapach uwielbiam!). Jeśli chodzi o krycie - tak jak napisałam aplikuję go bardzo delikatnie więc jest średnie - Floral Perfection sprawdza się w roli przykrywacza niespodzianek lepiej (123 nałożyłam więcej będąc sama w domu, aby móc Wam coś napisać o kwestii krycia). Bardzo chętnie na aktualną porę roku i stan mojej cery zaopatrzę się w jaśniejszy odcień, podkłady Bourjois bardzo mi odpowiadają - nie zapychają, są w dobrej cenie, no i te zapachy! Jestem zadowolona i jeśli szukacie produktu, który nie przytłoczy Waszej skóry, pozwoli jej oddychać i będzie całkowicie niewyczuwalny - koniecznie zajrzyjcie do Superpharmu, Douglasa, Rossmanna (lub osiedlowych punktów) i przetestujcie.

Po lewej twarz na golasa, po prawej z jedną warstwą podkładu:


1 2 3 Perfect marki Bourjois kosztuje 49 zł/ 30 ml.



Właśnie na facebooku zobaczyłam informację: Od dziś w perfumeriach Douglas przy zakupie podkładu 123 Perfect w prezencie otrzymasz lusterko i pędzel kabuki!
Bourjois, 1 2 3 Perfect - nowy, lekki podkład.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. "twarz na golasa" - rozbroiło mnie to :D

    Może orientujesz się czy dostanę ten podkład w wersji dla bladziochów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bzeltynko, tak! dla jasnych karnacji dobry powinien byc odcien 51.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo interesowala mnie sama zapowiedz tego produktu :)

    szukam lekkiego podkladu na lato, ciagle jesienia i zima uzywalam Double Wear. teraz testuje mineraly ale chyba sie z nimi nie polubie i bede potrzebowala jakiegos podkladu, na pewno pomysle wtedy o bourjois!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką Healthy Mixa nr 52, jeśli 52 z 1,2,3 ma taki sam odcień, a jest trwalszy i ma lepsze krycie wchodzę w to : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię bourjois, więc może się skuszę... Ciekawe tylko czy znajdę odpowiedni dla siebie odcień... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo spodobał mi się:) A do kiedy jest ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go już na liście zakupów na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od jkiegoś czasu w sumie od kąd pojawiły się info na jego temat bardzo mnie on interesuje i jestem go ciekawa coś lekkiego a tuszujacego neidoskonalosci szukam na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy dla mnie nie byłby za lekki, ale miałabym mimo wszystko ochotę go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mart_91, nie jestem pewna, ale przypuszczam, ze do wyczerpania zapasow?

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie wodniste podklady bo sa takie delikatne a zarazem dobrze kryja...
    a jak z porami , nie uwidacznia ich ? (ale widze na zdjeciu ze chyba nie masz z tym problemu )....

    OdpowiedzUsuń
  12. ank, nie mam problemu zbytniego z porami - moich nie podkresla:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, kusi mnie, bo kocham Healthy Mix, ale opis jego konsystencji pozwala mi sądzić, że byłby zbyt lekki dla mnie :( A ja niestety mam co przykrywać na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  14. O super, dzięki za post, przekonałam się do tej marki ;) Chcę kupić ten albo Floral :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten podklad i radze wziac odcien jasniejszy niz normalnie Healthly mix poniewaz ciemnieje delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie jest lekki podklad ...

    OdpowiedzUsuń
  17. patisonek, naprawde uwazasz, ze nie jest lekki?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już znalazłam swój ideał i jest to Guerlain lingerie de peau (swoją drogą jest recenzja u mnie na blogu). Ciekawe czy ten podkład by go przebił:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wyrównał koloryt :) nie miałam nigdy podkładu Bourjois.. ba nic z tej firmy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda na ciemny a efekt jest bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm, narobiłaś mi na niego ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, właśnie ostatnio o nim czytałam i zaczynam się zastanawiać nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ile kosztuje w Douglas?

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimie, wydaje mi sie, ze okolo 60 zl - ale byc moze natrafisz na jakas promocje - wowczas kosztyuje 49.

    OdpowiedzUsuń
  25. w rosmanie jest po 45

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...