7 lutego 2012

Wibo, French Duo Color, podwójny lakier do paznokci - zieleń.


br> Kilka tygodni temu pokazywałam Wam dwuczęściowy lakier marki Wibo - niebieskości mogłyście zobaczyć na paznokciach mojej mamy, dzisiaj nadszedł czas, aby pokazać w końcu zieleń! Od jakiegoś czasu ma wielką ochotę na zielone paznokcie, przyznam się, że jeszcze rok temu kolor zielony w manicure od razu odrzuciłabym, a dzisiaj to jeden z moich ulubionych odcieni :)


Lakier jest lekko wodnisty, ale nie sprawia problemów przy aplikacji. Dla dobrego efektu wystarczy już jedna warstwa, ja tradycyjnie użyłam dwóch. Wytrzymuje bez odprysków ok. 3 dni, po 2 dniach delikatnie ścierają się końcówki - nie używałam żadnego topa. Podoba Wam się pomysł dwóch lakierów w jednym? Mi bardzo - szkoda tylko, że nie możemy same łączyć kolorów - plusem są także małe pojemności - 4 ml jesteśmy w stanie zużyć oraz nie mieć wyrzutów sumienia jeśli resztki kosmetyku staną się glutowate i będziemy musiały go wyrzucić.

Dwuczęściowy lakier marki Wibo kosztuje ok. 9 zł.
Wibo, French Duo Color, podwójny lakier do paznokci - zieleń.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. kosmetycznerecenzje, niebieski juz byl tylko zapomnaialam dodac linka - juz poprawilam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jeeejjku! jaki boski lakier na paznokciach masz! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zielony lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ale jednak nigdy nie przekonam się do zielonego koloru na paznokciach.
    A połączenie dwóch lakierów jest fajne, ale jednak nie zawsze dwa kolory mi się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaje się na ten lakier już od jakiegoś czasu, ale obawaiałam się kiepskiej jakości - Twoja recenzja mnie przekonała, żeby jednak go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. juz chyba ze 3 razy sie doniego przymierzałam, ładnie wyglada na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta zieleń. W ogóle Wibo w tej kolekcji fajnie połączyło kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zieleń, lubię takie miętuski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie widzę trochę sensu w łączeniu buteleczek lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny miętowy kolor i kremowe wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o teraz jak patrze na to zdjecie to wyglada ta zielen jak z komiksu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wibo się wyrobiło, ma naprawdę fajne odcienie swoich lakierków :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na swojego bloga... jest nowy, dopiero zaczynam, także miło będzie otrzymać jakieś wsparcie ;)

    http://asiowami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie... naprawdę ... ja powoli się rozkręcam ... dlatego zapraszam do mnie :)moze warto coś pozmieniac
    Mile widziane "obserwuję" :)
    Własnie sie zastanawiałam jak się aplikuje te duo ... trzeba zakupić :)
    :)KaRola

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...