14 lutego 2012

Nasze Walentynkowe usta!

Moje Kochane! Ilość nadesłanych ust przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Z okazji dzisiejszego święta życzę Wam tyle miłości, ile jesteście w stanie unieść - nie tylko dzisiaj, przez całe życie! Pieknego rycerza na białym rumaku, romantycznych kolacji, dalekich wyjazdów, niespotykanych przeżyć, miłosnych uniesień i olbrzymich bukietów czerwonych róż! :)


Najpiękniejsze, najbardziej czerwono - różowe walentynkowe usta należące do nas!:



Mam dla Was wielką niespodziankę! Firma MAC spontanicznie przyłączyła się do akcji i przekazała trzy boskie pomadki w odcieniu soczystej czerwieni! Wylosowałam spośród Waszych zgłoszeń Zwyciężczynie: Snow (velvethair), Panna Joanna, CandyKiller. Czekam na Wasze adresy!

Dziękuję Ani oraz firmie MAC za przekazanie cudownych prezentów!

Usta należą do bloggerek i Wizażanek oraz moich wspaniałych Czytelniczek:
Chochlik, Redhead, Aliss, Paramore, Basia8212, kasiaen, trustmyself, bellabeauty, BrightBlonde, ewalucja, Cleo80, Asia (Panna Joanna), Orlica, kolorowoipachnaco, Obsession, CandyKiller, SweetandPunchy, pedzlem-malowane, Mart_91, velvethair, blogmoniszona, innooka, shinodka, LaFili, mala0727, tuiaryma, independentwoman92, kotogrodnika, Idalia, makeupholics, Quera, haserrea, Aga (Agowe Petitki), Sandra-107, kurWtyna, smoothmakeup, mala0727.
Nasze Walentynkowe usta!
Czytaj dalej...

40 komentarzy:

  1. swietny pomysł i gratulacje dziewczynom za te zmalowane usta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jacież...ale się cieszę :D zaraz skrobnę maila :)
    a kolaż boski - miałaś naprawdę świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zdjęcie "usta42" :D
    Kolorystycznie "usta10" najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło :] niektóre usta poznaję XD
    gratuluję dziewuszki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :D Nosz kurcze mogłam wczoraj sprawdzić, że inne kolory tez można bym się przyłączyła!

    OdpowiedzUsuń
  6. 21 & 28 mogłyby mnie całować cały dzień, matko, co za usta, popadam w kompleksy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne usteczka:))) gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra! Kurcze, nie zdążyłam swoich wysłać;(

    OdpowiedzUsuń
  9. A dla mnie nr 8 :D licząc poziomo od góry !

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja, gratulacje dziewczyny !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. alez niespodzianka :D
    gratuluje pozostalym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 rząd, środkowe usta- jaka to pomadka??:) chcę taką!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra! piękne usta czerwienią nasycone
    szkoda,że swoich nie zauważam na zdjęciu
    tak czy inaczej
    miłego wieczoru :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne usta, każde z osobna i wszystkie razem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ja nie wysłałam bo jeszcze nie mam czerwieni:D Gratuluję posiadaczkom tak pięknych ust :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojaaaa, szkoda ze tak pozno natrafilam na ten konkurs ;P ale najlepsze te 8 od konca!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło pięknie! Żałuję, że w końcu nie udało mi się odnaleźć żadnego zdjęcia, które nadawałoby się do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wyszło, szkoda że za późno trafiłam na Twojego bloga - może za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi tez się podoba :) Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga:(
    Aż żal, że w ciemnych szminkach wyglądam yyy ładnie mówiąc jak trupi dziwak :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany to chyba żart ;D nie wierzę :)) dzięki wielkie!! zaraz się do Ciebie odezwę :)

    pomysł był naprawdę świetny a wszystkie usta prezentują się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknee usta:D gratuluje dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne usta.

    Moje się jednak nie załapały :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyszło, wszystkie usta są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyszło :))) Dzięki Agata!
    Gratuluję niespodziewanych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolaż :)

    gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...