21 lutego 2012

Nail Tek II, Intensive Therapy - recenzja.


Nail Tek - każda z nas, bloggerek słyszała o tych odżywkach i spora część już ich używała. Ja zdecydowałam się na zakup ponieważ moje paznokcie bardzo się rozdwajają, zużyłam całe 15 ml opakowanie i... paznokcie mam w takim samym stanie w jakim miałam.
Formuła II, Intensive Therapy – ochronna odżywka do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się Jest bardzo często stosowana na początku terapii. Większość kobiet, które nie mogą wyhodować swoich paznokci ma problemy z wolną krawędzią. Ich paznokcie rozszczepiają się na końcach, na oddzielne warstwy. Te warstwy, będące cienką biologiczną tkanką, odrywają się oraz są podatne na wyginanie i rozdarcia. Formuła II, Intensive Therapy koryguje ten stan, trwale łącząc warstwy ze sobą. Ta zintensyfikowana odżywka wzmacnia i pogrubia cienką, miękką płytkę paznokciową, czyniąc słabe paznokcie mocnymi i elastycznymi. W zależności od tego jak szybko rosną paznokcie, cały proces trwa od 4 do około 6 tygodni.(nailtek.pl)


Odżywki używałam przez około 2 - 3 miesiące, przy każdym malowaniu paznokci służyła mi jako podkład - wcześniej stosowałam ją razem z Foundation, ale nie zauważyłam poprawy więc postanowiłam, że będzie moją bazą. Jedyne z czego się cieszę to to, że się skończyła i mogę poszukać czegoś, co nie sprawi, że moje paznokcie będą w jeszcze gorszym stanie. Rozdwajają się tak jak wcześniej, nie są silniejsze, zdrowsze czy piękniejsze - od kilku miesięcy nie zmieniły się. Sądzę więc, że w moim przypadku Nail Tek zupełnie się nie sprawdził, co więcej przez niego kolorowe lakiery wytrzymywały tylko 1 - 1,5 dnia i mogłam ściągać emalię płatkami. Zdarzały się sytuacje, gdy po kilku godzinach od pomalowania odżywką musiałam np. umyć naczynia - po chwili okazywało się, że mój Nail Tek przy zetknięciu się z wodą zniknął! Czary?:) Podusmowując - według mnie: nie warto. Podejrzewam, że istnieją tańsze i lepsze produkty na które warto zwrócić uwagę.

Macie jakieś doświadczenia z Nail Tekiem?
Nail Tek II, Intensive Therapy - recenzja.
Czytaj dalej...

31 komentarzy:

  1. Faktycznie cuda z tym znikającym lakierem. Ja uwielbiam NT II Foundation. Moja paznokcie uzdrowił ;)

    Nakładałam przez około dwa tygodnie kilka warstw, które zmywałam po 3-4 dniach i na nowo kilka warstw. Potem za każdym razem pod lakier i mój problem z paznokciami się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata, mam identyczne zdanie na ten temat! Podobnie jak u Ciebie - opcja Foundation, kolor i Intensive Therapy - tragedia, więc skończyło się tak, że używałam NT na wiele innych sposobów...też średnio się to sprawdziło, do szału doprowadzało mnie to, że praktycznie codziennie musiałabym robić nowy manicure ;/, a paznokcie jakie były takie były...na ten moment pozostaję więc przy ulubionych krótkich i stwierdzam, że chyba do takich zostałam stworzona...
    ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaskoczona Twoją opinią - u mnie NailTek II sprawdza się doskonale. Ale tylko w zestawie! Najpierw Foundation II, a na to warstwa Intensive Therapy II. Kolejnego dnia nowa warstwa IT. Następnego kolejna. Potem zmywanie i od początku. Ta kuracja uratowała moje paznokcie :) Ale widać nie wszystkim służy. Ostatnio czytałam pozytywne recenzje odżywek do paznokci marki Eveline, może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Viollet, tak texz uzywalam wlasnie - i nie dzialo sie nic nowego w sprawie moich paznokci:(

    tez slyszalam o tej odzywce, moze sie na nia skusze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatha, ja tez mam coraz krotsze i nie chce mi sie zupelnie ich zapuszczac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bella, tak tez stosowalam i nic:( moze nie jest stworzony dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niesamowicie pomógł, to naprawdę pierwsza odżywka, a wypróbowałam ich setki, która coś dla moich paznokci zrobiła. Pod lakier zdecydowanie się nie nadaje, bo skraca trwałość lakieru, ale tak robią wszystkie odżywki, nawet jeśli producent deklaruje, że nadaje się jako podkład. Po kuracji Intensive Therapy II używam teraz Foundation II pod kolorowe lakiery i jestem zadowolona z efektów.

    Po Eveline nie wiedziałam żadnych pozytywnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam napisać o jednej rzeczy. Wystrzegaj się zmywania bez rękawiczek! U mnie wystarczy jeden taki "wyskok" i od razu stan paznokci się pogarsza. Kup sobie paczkę winylowych rękawiczek i zakładaj przy każdym zmywaniu czy tego typu czynnościach.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mniem jak u Viollet też podratował pazurki, ale lepsza jest Eveline 8w1

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jednak polecam odżywki Eveline. pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mnie Nail Tek Foundation II zadziałał bardzo pozytywnie. Widocznie poprawił stan paznokci, są wzmocnione i twarde. Teraz już mi zgęstniał i kupiłam odżywkę Eveline 8w1, póki co jestem zadowolona, ale na razie używam za krótko by powiedzieć coś więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam ostatnio tej odżywce. Dla mnie tez porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. IT nie znam, ale Foundation II bardzo lubie pod kolorowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi NailTek bardzo pomógł (używałam opcji XTRA), ale kiedy go odstawiłam (wiadomo, chwila przerwy od tak intensywnej chemii) po dwóch tygodniach wszystko wróciło do stanu poprzedniego. Ech...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam sie w 100% z Twoja opinia, nie jest warta swojej ceny. Ale żeby nie było tak całkiem negatywnie to dodam że druga odżywka z tej serii (taka mleczno biała) jest naprawde skuteczne. Bardzo dobrze utrzymuje lakiery i drastycznie poprawia stan paznokci. Może warto wypróbować tamtą?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używałam, a foundation uzywam do dziś i jestem oczarowana. Udało mi się zapuścić naprawdę dlugoe paznokcie, płytka jest mocniejsza, nie łamie się i nie rozdwaja. Widocznie ja akurat jestem podatna na NTII. Może powinnaś spróbować NT III do słabych i łamliwych?

    OdpowiedzUsuń
  17. polecam odżywki z eveline i sally hensen

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też kiedyś używałam NT i moje spostrzeżenia były bardzo podobne do Twoich, ale odkąd mój manikurzysta ( o ile w ogóle istnieje taki rzeczownik) polecił mi odżywki Herome, moje mega rozdwajające się, miękkie paznokcie są tak twarde i mocne, że jak ich nie spiłuję to się czasem nimi potrafię skaleczyć. Odżywka jest dość droga- ok 50 zł na allegro, ale jest fantastyczna!! Stosuje się ją w następujący sposób- 1 dzień- 1 warstwa, dzień- kolejna warstwa, 3-dzień - zmywamy odżywkę i tak przez 14 dni- tyle trwa kuracja i przysięgam, że powinno Ci pomóc. Odżywka nie jest przeźroczysta, ma lekki, mleczny kolor. POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale mnie zaskoczyłaś Kobieto! ja jestem uzależniona od tego produktu, to jedyna odżywka, która w końcu doporwadziła i utrzymuje moje paznokcie w ładzie. po ciąży miałam masakrę, przez dwa lata nie byłam w stanie dojść z nimi niczym do ładu, łamały się jak suche gałęzie, rozdwajały, łuszczyły, schodziły płatami, to była gehenna i dopiero to mi pomogło i wiem, że jak się skończy kupię następne. może znaczenie ma kraj pochodzenia - swoją kupiłam na allegro z adnotacją na opakowaniu, że jest przeznaczona jedynie na rynek USA...

    OdpowiedzUsuń
  20. Na moich pazurach efekt był raczej doraźny, a nie wiem ile buteleczek musiałabym zużyć, żeby faktycznie to zadziałało długofalowo.O wiele lepsze efekty dała odżywka Eveline 8w1, na blogu mam recenzję:) Nie dość, że tania to wydajna i co najważniejsze DZIAŁA! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja teraz używam nail tek II foundation jako bazę i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi NailTek II zawsze pomaga, także stosuję go regularnie i bardzo sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam go od jakichś 3 tygodni i tez zauwazyłam, że lakier trzyma mi się tylko 1 dzień, a żeby było jeszcze zabawniej wczoraj zaczął odpryskiwać po kilku godzinach snu. Może jako odżywka zadziała lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Agato ja uzywam nail teka od kilku miesiecy i szczerze go kocham! zuzylam juz drugi KOMPLET. i moze wlasnie w tym tkwi sek?? :(

    nie uzywalas kompletu a jedynie jednego produktu z zestawu. uzywa sie nail tek foundation II a poten na gore intensive therapy. ja tak robie i jestem wniebowzieta. paznokcie mam mocne i zdrowe, moge je bez problemu zapuscic. nigdy wczesniej tak nie bylo..

    za niedlugo na moim blogu pojawi sie recenzja tego zestawu nail tek :)

    Caluje
    M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Marie, kochana - uzywalam na poczatku kompletu - nie zauwazylam poprawy wiec przerzucialam sie na sama II jako podklad:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogę Ci szczerze polecić zestaw do paznokci Seacret, mam go, testwałam na wielu osobach i działa u wszystkich. To polerka do paznokci i serum, wzmacnia paznokcie, utwardza je i zapobiega rozwarstwianiu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam dobre pół roku sam bezbarwny. Maluje jedną warstwę i za jakieś 5 dni zmywam i znowu maluje. Pracuje w gastronomii, w rękawiczkach, ze specyfikami do odkażania rąk i wszystko pięknie się trzyma, a paznokcie już po miesiącu bardzo się poprawiły.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja z peelingu i kremu jestem zachwycona, niestety lakier/odżywka dla mnie jest katastrofą, odpryskuje od razu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Od jakiegoś czasu również go używam jak bazę pod lakier. Szału nie ma a moje paznokcie też się nie wzmocniły, rozdwajają się tak samo jak wcześniej. U mnie też się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...