27 lutego 2012

MAC, Shop MAC, Cook MAC - paleta Shop & Drop.

Kilka dni temu pokazywałam Wam produkty z limitowanej kolekcji Shop Mac, Cook Mac - obiecywałam, że zrobię swatch poczwórnych cieni do powiek Shop & Drop.


Zdjęcie oddaje prawdziwe kolory - nie było przerabiane, wykonane w świetle dziennym. Jasny róż jest w słabo widoczny - w rzeczywistości jest bardziej napigmentowany:


Poczwórne cienie do powiek Shop & Drop:
Hypnotizing - Perłowy fioletoworóżowy z dodatkiem szarości (perłowy)
Sugar Snack - Jasny róż (matowy)
Power Boosted - Fioletowy (świetlista perła)
Shop & Drop - Głęboki niebieski (satynowy)

Najbardziej przypadł mi do gustu fiolet i granat - cieniami można wykonać delikatną kreskę, świetnie wyglądającą w dziennym makijażu.
MAC, Shop MAC, Cook MAC - paleta Shop & Drop.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Te dwa jasne w górnego rzędu chętnie bym wydłubała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wlasnie fiolet do gustu przypadl najmniej - to dla mnie niekorzysty kolor cienia :(
    pozostala tójka jest sliczna gleboki niebieski i jasniutkorozowy mnie urzekly

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się Hypnotizing.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten hypnotizing jest sliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne kolory :) Chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka kusiła mnie ze względu na ten granat, ale kupować całą tylko dla 1 wkładu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fioletowy jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie najbardziej spodobał się Hypnotizing. Bardzo nietypowy i rzadko spotykany kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne kolory, szczególnie fiolet!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny ten granat i fioleto-róż! kocham takie nasycone kolory :) kurcze, podoba mi się ta paletka.. yyy, a jestem na kolorówkowym odwyku.. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne:))) a masz swatche tez z innej paletki?

    OdpowiedzUsuń
  12. 4premiere, mam tylko ta paletke:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...