19 lutego 2012

MAC - Shop Mac, Cook Mac - nowości!

Za granicą kolekcja Shop Mac, Cook Mac jest już dostępna, w Polsce będzieci mogły ją obejrzeć w salonach już za kilka dni! Tej wiosny mamy polować do upadłego na kolekcje nie zawierającą kalorii i nietuczącą, a pełną kolorów i pokus!


Poczwórne cienie do powiek Shop & Drop:
Hypnotizing - Perłowy fioletoworóżowy z dodatkiem szarości (perłowy)
Sugar Snack - Jasny róż (matowy)
Power Boosted - Fioletowy (świetlista perła)
Shop & Drop - Głęboki niebieski (satynowy)


Pomadka Runaway Red - intensywny czerwononiebieski (satynowy).



Balsam do ust, Tendertone SPF 12 w odcieniu Purring - delikatny pomarańczowy z dodatkiem perły.


Już niebawem opiszę Wam każdy produkt osobno i pokażę swatche! Muszę się też przyznać, że z tej kolekcji chętnie przygarnęłabym jeszcze kilka kosmetyków...
MAC - Shop Mac, Cook Mac - nowości!
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. cienie sa piekne!Ja sie jeszcze czaje na roze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda, jutro sprobuje zrobic zdjecie - dzisiaj probowalam i jakos nie moglam zrobic dobrego (czytaj: bez dziubka;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity kolor szminki:)
    Pozdrawiam
    śliczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka ma cudowny kolor, a pudełeczka wyglądają smakowicie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominika, i po zdjęciach nadal się czaisz na nią?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chcesz czasem sprzedać hypnotizing? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie są śliczne, moje kolory. Ech....

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zdjęciach jeszcze tak :) zobaczymy jaka będzie na żywo :) A czemu pytasz, coś z nią nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dominika, nie nie! z ciekawosci pytam czy po real photo takze Ci sie podoba, czasami cos na zdjeciach jest fajne, a na zywo juz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wszystkich trzech dostępnych quadów ten jest najbardziej w moim typie, ale zobaczymy na własnoręcznych testach bo róznie to bywa, nawet z real zdjęciami. Ciekawią mnie jeszcze szminki. Jutro idę do MACa i mam nadzieję, że nieoficjalnie będzie już można pomacać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te cienie, zwłaszcza ciemny granat są boskie :)) zazdraszczam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsam do ust wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka jest piekna-ale podobny odcien juz mam:)
    Czailam sie tez na paletke (ale druga,cieplejsza wersje) i jakos nie moglam sie przelamac. Sroka mnie obdarowala kolejnymi cieniami i mam limit:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda ten balsam. Jak się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja głównie na szminki się nastawiam i może Call-Me-Bubbles :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie zahipnotyzowala paletka a najbardziej fiole ti gleboki niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ps.mniało być *mnie a nie "nie" ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor szminki zwalil mnie z nog... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka śliczna szminka ! Boshe !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...