2 lutego 2012

MAC, Naturally - cień Twilight Falls.


Kolekcja Naturally MAC'a wzbudzała duże zainteresowanie już od kilku tygodni, od momentu, gdy w sieci pojawiły się pierwsze zapowiedzi. Ostatnio jestem zafascynowana smoky eyes więc odcień Twilight Falls będzie sprawdzał się cudownie - ciemna czekolada przełamana delikatnym fioletem i złotem.


Swatche 'na sucho', efekt na 'mokro' jest bardziej intensywny i połyskujący:


Naturalna kolekcja jest od dzisiaj dostępna we wszystkich salonach MAC! A ja już w weekend postaram się pokazać wam makijaż z użyciem Twilight Falls.

Tak jak obiecałam - Twilight Falls na powiece, widać delikatne niebieskości:

MAC, Naturally - cień Twilight Falls.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. boska ta czekoladka :] czekam na pełen makijaż z jej udziałem

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny cien wyglada super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny odcień! Ja zazwyczaj nie umiem się malować ciemnymi kolorami ;(
    Pozdrawiam

    heartchocolates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak sobie patrze na te mozaikowe cienie i mysle i marze... szkoda, ze nie mozna "przetransportowac" calej cudownosci kolorystycznej od razu na powieke... wtedy to dopiero efekt bylby piorunujacy, co nie? wyobraz sobie makijaz oka z taka roznorodnoscia barw... Cudo! :)
    pozdrawiam

    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolorek, nabrałam na niego ochoty. Chyba będę musiała pouśmiechać się do mojego męża :)))

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny cień, ale dla mnie nie powalający na kolana, no chyba, że zmienie zdanie po obejrzeniu makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. od dawna takiego szukam, ale niestety nigdzie takowego nie ma.. może dla tego że jestem wybredna ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOOO bosko, w weekend ją pomacam osobiście i coś czuję, że również przygarnę do domu ;)) Twój cień wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny zimy brąz :) Może MACa odwiedzę w Wawie kolo 17 lutego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...