1 lutego 2012

Hean Colour Obsession - Kobaltowy Mat i Dzika Orchidea.


Ostatnio malowanie paznokci przychodzi mi z trudem - zwyczajnie nie mam na to czasu, ale jak już pomaluje to szaleję z kolorami :) Szaleńśtwo polega na tym, że nie potrafię się zdecydować na jeden odcień więc na paznokciach lądują dwa. Tym razem jest to Dzika Orchidea (615) oraz Kobaltowy Mat (492) polskiej marki Hean. Z produktów jestem zadowolona, dobrze się rozprowadzają i dla wprawnej ręki wystarczy jedna warstwa, aby pokryć cały paznokieć bez prześwitów. Odcień granatowy jest matowy - rzeczywiście można to zauważyć chwilę po aplikacji, wydaje mi się jednak, że większy mat można uzyskać dodatkowo stosująć top marki Essence. Jak Wam się podobają te odcienie?


Cena lakieru to 4,99 / 7 ml.
Hean Colour Obsession - Kobaltowy Mat i Dzika Orchidea.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. świetny blog obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://flymockinbird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oh piękne - szczególnie w duecie. niestety najpierw musiałabym optycznie wydłuzyc paznokcie, zeby bylo je w ogole widac. obgryzanie to plaga 21 wieku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kolory bardzo mi się podobają! Super efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobaltowy mat? Brzmi interesująco, ja mam 611 z delikatnym shimmerem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połączenie kolorów! :>
    Mam ten matowy i bardziej lubię go z połyskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te kolorki i ich połączenie na Twoich paznokciach. Chyba muszę coś w końcu wypróbować z Heana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą dziką orchideę :) Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzikuska bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dzika orchidea wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo i już jestem jego wielką fanką!!!
    Jeżeli możesz zajrzyj do mnie i zostaw komentarz.
    Będzie mi bardzo miło jeżeli zechcesz obserwować mojego bloga. Napisz, a odwdzięczę się tym samym.

    http://wiktoria15.blogspot.com/

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzika Orchidea bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne! :) A dziś dotarł do mnie lakier od Ciebie, śliczny lubię takie odcienie, pasuje mi! :)) dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś średnio mi się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzadko kiedy noszę maty, ale kolorki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolory i do tego matowe wykończenie:) Muszę się rozejrzeć w sklepie za tymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  16. o dżizas, fiolet jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...