24 lutego 2012

Estee Lauder, Pure Color Topaz, Topaz Mosaic.


Limitowana, wiosenna edycja pięciu cieni do powiek marki Estee Lauder w odcieniu Topaz Mosaic to bardzo ciekawe zestawienie brązów, beży i całkiem niespodziewanej i zaskakującej cytynowej zółci w samym centrum. Połączenie tych kolorów stwarza nam naprawdę wiele możliwości - możemy każdy odcień stosować solo lub mieszać, łączyć. Wiosenna kolekcja EL odbiega od propozycji innych marek - nie ma w niej motyli, kwiatów, ogrodów oraz pastelowych odcieni - w których ja osobiście do dnia dzisiejszego odnaleźć się nie mogę :) Kolory, które zaproponował Tom Peacheux są klasyczne, można dzięki temu stworzyć makijaż dzienny jak i wieczorny - w tym drugim używając np. najciemniejszego brązu.


Luksusowe, złote opakowanie kryje w sobie kolorystyczną mozaikę, lusterko oraz komplet pędzelków o trzech kształtach:


Swatche każdego odcienia, w świetle dziennym:


Wszystkie kolory są miękkie, lekko kremowe i doskonale rozprowadzają się na powiece - ich jakość jest naprawdę oszałamiająca, są to jedne z najlepszych i najpiękniejszych cieni jakie posiadam. Wspominałam o pędzelkach - moje serce zdobył ścięty - mogę nim dokładnie obrysować kontur oka lub stworzyć kreskę. Muszę przyznać, że z żółtym mam największy problem ponieważ nigdy wcześniej nie używałam tak słonecznego odcienia, moje makijaże w większości oscylują wokół ciemnych barw - myślę jednak, że kanarkowa zółć może pojawić się w wiosenno - letnich make - upach (wykorzystam ją jako eyeliner lub solo). A może Wy macie pomysł na żółty cień?
Estee Lauder, Pure Color Topaz, Topaz Mosaic.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Ciekawe aplikatory. Jak się spisywały?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja czekam na tę kolekcję http://www.temptalia.com/estee-lauder-bronze-goddess-capri-collection-for-summer-2012 i wszytsko mi się z niej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam właśnie tą żółć z tej piątki, tylko niestety trudno z niej wykrzesać maksymalne natężenie... a poza tym te cienie mają wbijającą w ziemię jakość, rzadko kiedy spotyka się tak dobre cienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne kolorki *.*
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółtego cienia używam do wewnętrznego kącika przy brązach, pomarańczu i brzoskwini. Ewentualnie sam, grubą kreską nad rzęsami + cieniutki czarny liner. Polubiłam się z tym kolorem, chociaż zwykle jest problem z pigmentacją niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie pudeleczko i wogoel slicznie wgladaja ale jakos pigmentacja mnie nie rzuca na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie cienie , dobre są ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, ale niestety też nie miałabym pomysłu na żółty cień, bo takowych nie używam... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory same w sobie super, ale zupełnie nie moja kolorystyka :/ Chociaż.. może to i dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko-- moze ten makijaż Cię zainspiruje ?
    Jest użyty złoty cien i złota kredka , którą w sumie można też śmiało cieniem żółtawym spróbować zastąpić .


    http://www.youtube.com/watch?v=yJToFfpz8bE&feature=player_embedded

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, choć z żółtym miałabym duży problem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne opakowanie! Takie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super kolory, takie w sam raz dla mnie i w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. paletka sama w sobie bardzo ladna, choc to nie moje kolory :) a zolty cien jak najbardziej w wewnetrzny kacik...

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudo! zarówno design, jak & kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolorki :) Bardzo ładna paletka!

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham takie zestawienia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. To ciekawe co mowisz, ze te cienie sa swietnej jakosci. Ja mam paletke 5ciu cienie EL te fioletowe, i musze przynzac, ze jakosc jest naprawde marna. Trzeba naprawde trzec i trzec zeby osiagnac nasycony efekt... serio nie umywaja sie do cienie chociazby Inglota, ktore sa super napigmentowane. Moze zalezy od paletki...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie mi się podobają oprócz środkowego - nie dla mnie. Reszta super:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. madii1984 , moze faktycznie zalezy od paletki , a nakladasz na bazę czy solo?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...