25 lutego 2012

Estee Lauder - Mad Men Collection.

W marcu marka Estee Lauder przygotowała niespodziankę - limitowaną, ekskluzywną koleckję Mad Men, inspirowaną latami 60 -tymi. W jej skład będą wchodzić dwa produkty: pomadka i kremowy róż.




Pomadka będzie kosztowała 25 dolarów, róż 40. Na amerykańskiej stronie EL już można zapisywać się na zakup kolekcji - niestety jako, że jest to limitowana kolekcja będzie dostępna tylko poprzez stronę internetową oraz w Bloomingdale’s. Podbaja Wam się ta propozycja? Pomadka jest w moim ulubionym odcieniu!
Estee Lauder - Mad Men Collection.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Lubię takie ekskluzywne opakowania :) Róż wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow opakowanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadka ma cudowny kolor... opakowanie tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ale nie dla mnie:]

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZECUDOWNE OPAKOWANIE! ECHHHHHHHHHH

    OdpowiedzUsuń
  6. niegdys elizabeth arden miala niemal identyczne opakowania pomadek (zlote, bardzo eleganckie, dosyc masywne tj ciezkie-mialam jedna z nich ale wyrzucilam kiedy mi sie przeterminowala- teraz zaluje ze nie zatrzymalam dla samego opakowania)

    Pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Taak, opakowania robią wrażenie :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać , że produkt ekskluzywny :D
    Roż bardzo mi sie podoba .Pomadka mimo , że śliczna na 100% byłaby za ciemna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten serial, więc i kosmetyki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...