12 lutego 2012

Dziewczyny! Czekam na Wasze usta!:)

Dziewczyny, mam dla Was propozycję wspólnej zabawy - zbliżają się Walentynki, chciałabym poprosić Was o przesłanie na mój adres e - mail zdjęcia swoich ust pomalowanych czerwoną pomadką, błyszczykiem - chodzi o to, aby były czerwone! Z naszych zdjęć stworzymy kolaż, który umieszczę na blogu - podpiszę wszystkie piękne usta! To będą naprawdę całuśne Walentynki!

Czekam na Wasze zdjęcia: agataherbut@gmail.com, proszę wyślijcie je jak najszybciej!
Dziewczyny! Czekam na Wasze usta!:)
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Zabieram się za malowanie ust i może podeślę co nieco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka, nie mam nic czerwonego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł:D jak mi się nie uda zrobić to dam to, które kiedyś dawałam na bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zaraz coś podeślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie mam buuu czerwień mnie nie lubi

    OdpowiedzUsuń
  6. To dam mocniejszy róż :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł;) Jutro zrobię zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam gdzieś zdjęcie :) zaraz poszukam i wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I checked your blog and I like it so much!
    Visit my blog and if u want, we can follow each other!

    have a wonderful Sunday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Agata jak nie maluję ust to dla Ciebie to zrobię :) Może być taka czerwień wpadająca w brąz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wysłać foto samych ust? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze ja nie mam żadnej czerwonej ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny jesli nie macie samej czerwonej pomadki - nie szkodzi moze byc inny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się piszę :) Tylko moje już będzie podpisane, niestety nie mam innej wersji ;(
    Pozdrawiam snow

    OdpowiedzUsuń
  15. Może coś wyślę, jak uda mi się zrobić jakieś ładne zdjęcie :) Choć może wygrzebię jakieś z dysku... :>

    OdpowiedzUsuń
  16. jak nie jest jeszcze za późno to prześlę, bo pomysł przedni ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja spróbuję coś wysłać, najwyżej się nie znajdzie, bo ja tylko różowe i różowe... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł :) Usta poleciały do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...