11 lutego 2012

Cynamon, Chili i Masło Shea czyli zimowe nawilżanie od Organique.

Wiele razy już chwaliłam się, że uwielbiam zapachy korzenne, nieco jadalne, ostre. Masło do ciała polskiej marki Organique to mój zapachowy skarb - połączenie cynamonu i chili jest bajeczne!


Body butter należy do serii rozgrzewającej, która ma przede wszystkim delikatnie rozgrzewać i wspomaga mikrokrążenie, polecana jest szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Dzięki zastosowaniu składnika REGU®-AGE usprawnia krążenie kapilarne, spowalnia procesy starzenia, działa antyoksydacyjnie, ponadto wzmacnia strukturę skóry i nadaje jej piękny, zdrowy wygląd.

Produkt w kolorze latte, z malutkimi ciemnymi granulkami - domyślam się, że jest to ubóstwiany przeze mnie cynamon.


Bardzo przyjemna konsystencja, dobrze wchłania się i nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Kocham ten produkt przede wszystkim za zapach - samo nawilżenie, mimo iż oceniam je pozytywnie - w obliczu aromatu jest zdecydowanie na drugim miejscu! Nie jestem w stanie niczego zarzucić kosmetykowi, jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Poręczne opakowanie - to ogromny plus, wcześniej marka stawiała na szklane, ciężkie słoiki. Mimo, że wyglądały bardzo elegancko ja jednak z powodu częstego przemieszczania się jestem zwolenniczką lżejszych opakowań, które mogą się przemieszczać razem ze mną. Niestety, z prawie kilogramowym szklanym słojem masła do ciała podróż może stać się uciążliwa. Jeśli przypadkiem znajdziecie się w okolicy salonu Organique w swoim mieście (a jest ich coraz więcej!) koniecznie zajrzyjcie i wsadźcie nos w cynamonowe masło do ciała, a póżniej napiszcie mi czy zapach podoba się Wam tak bardzo jak mi:)
Cynamon, Chili i Masło Shea czyli zimowe nawilżanie od Organique.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Na stronie firmy nie ma podanych cen :(
    Możesz napisać orientacyjnie w jakich cenach są ich produkty. Podejrzewam, że drogie. Chociaż, skoro polskie to może i tanie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. LittleLinikinQuar, kosztuje około 50 zł:( czasami są wyprzedaże i promocje więc można dorwać taniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała zajrzeć do centrum handlowego :) i powąchać bo ja kocham cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CYNAMON- i tyle mi wystraczy by chcieć go kupić :) Tylko ta cenaaaa... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojojoj!!!! Ja to muszę mieć!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 50 zł, to rzeczywiście dużo:(
    Ale jest to tylko 200 ml czegoś co używa się na całe ciało. Na ile może takie opakowanie starczyć? Jak ze dwa lub 3 miesiące to ta cena nie jest taka zła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada slicznie, uwielbiam wszelakie masla, balsamy i musy do ciala, ja obecnie uwielbiam maslo Farmona karmel i cynamon, uwielbiam zapach cynamonu, szczegolnie zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejejejej, jaki skład, jaki musi być zapach ...
    kusisz kobieto droga, kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez zimą kocham takie zapchy ..waniliowe, cynamonowe...cieple i "smaczne" ... ;)
    pyysznie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez uwielbiam takie zapachy
    Fajny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że zapach masła shea nie jest tutaj dominujący? Bo jakoś nie mogę go polubić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach znam i też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...