16 lutego 2012

Chocomania - czekoladowy peeling do ciała, The Body Shop.

Я люблю сладости! Znacie rosyjski? Ja niestety nie, ale kiedyś bardzo chciałam - dzisiaj sobie o tym przypomniałam więc postanowiłam z pomocą tłumacza google podzielić się z Wami jakże odkrywczym stwierdzeniem, że uwielbiam słodycze! :) A jaki związek miłość do słodkości ma z dzisiejszym postem? Pokażę Wam absolutnie jadalny kosmetyk - peeling do ciała Chocomania z The Body Shop!


Tradycyjne plastikowe, odkręcane pudełeczko kryje w sobie pralinkowo - piernikowy scrub, nie dam się przekonać, że jest to aromat czystej czekolady. Słodki, otulający zapach doskonały na zimne wieczory i specjalne okazje, dla mnie zbyt mocny, aby używać go codziennie (to bardziej dotyczy balsamu do ciała, peelingów raczej nie używamy codziennie). Konsystencja galaretki z zatopionymi cząsteczkami peelingującymi - w odróżnieniu od mojej ostatniej recenzji peelingu do ciała Biała Czekolada i Wanilia marki Isana - kosmetyk TBS jest w stanie dogłębnie oczyścić skórę - w związku z tym nie musimy stosować go codziennie - myślę, że maksimum to dwa razy w tygodniu. Jeśli chodzi o samo opakowanie - nie lubię pudełeczek, zawsze wyjmuje za dużo produktu i nalewam do opakowania wody - jednak w obliczu zapachu i kondycji skóry po peelingu czepianie się o takie rzeczy byłoby conajmniej bezsensu :). Jestem zadowolona z efektu jaki moogę uzyskać stosując peelingi TBS - nie mówię tylko o czekoladowym - myślę, że wszystkie działają podobnie. Skóra jest wygładzona, miękka w dotyku i nawilżona - nie muszę stosować już balsamu do ciała. Jeśli jesteście fankami czekolady koniecznie zajrzyjcie do TBS i powąchajcie ich nowości - w serii dostępne są jeszcze mydełka, masło do ciała, żel pod prysznic i balsam do ciała.


Na opakowaniu znajdziecie naklejkę, która głosi iż produkt nie jest do spożycia oraz aby przechowywać go z daleka od dzieciaków - to bardzo ważne ponieważ biorąc pod uwagę zapach - maluch może próbować dobrać się do wnętrza smakowicie pachnącego kosmetyku.


Kosmetyki TBS możecie kupić w salonach w największych miastach w Polsce - zwykle usytuwowane są w galeriach handlowych. Peeling z serii Chocomania kosztuje w cenie regularnej 59 złotych / 200 ml.

До свидания!
Chocomania - czekoladowy peeling do ciała, The Body Shop.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Z BlogBoxem dostałam do wypróbowania żel pod prysznic i balsam do ciała :) miło się ich używa. A ten peeling wygląda bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i uwielbiam :) pachnie cudownie, a jak działa!

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo przepadłam muszę go mieć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie za drogi, a chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi ślicznie pachnieć, uwielbiam takie słodkie peelingi i masła do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wąchałam go ostatnio, coś wspaniałego po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling pachnie smakowicie, jednak dla mnie jest dość słabym ścierakiem. Podoba mi się, że zostawia skórę lekko natłuszczoną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest najlepszy peeling jaki do tej pory stosowałam i jak napisałaś balsam do ciała po jego użyciu jest zbędny, ponieważ skóra jest pięknie nawilżona - a ten zapach, jest cudowny.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrastwuj!
    Ja toże lublu sladosti ;)

    Cieszę się, że go nie mam - zjadłabym tuż po otworzeniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajęczak - znasz rosyjski! zazdoszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, Agatko :)
    Sama chciałabym znać, a to tak tylko z obserwacji. Jak na razie tylko angielski, a rosyjski i niemiecki tak po kawałeczku :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie chciałabym te czekoladowe kosmetyki wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. powinna byc naklejka "trzymac z daleka od monici" bo tez bym go zjadla;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglada smakowicie. Fajnie ze o nim napisalas. Wyprobuje go jak skoncze moj stary ;)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  15. Я знаю, но это скраб мне не нравится :)
    Nie rusza mnie i już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda,że nie do jedzenia,wygląda przepysznie ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm, to coś dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglada cudownie i pewnie tak samo pachnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałoby mi się takie pachnące cudeńko;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...