25 lutego 2012

Chanel, Rouge Coco - Paradis (39).


Pomadka Rouge Coco to kwintesencja kobiecości, to sztyft dzięki któremu kobieta czuje się wyjątkowo. Moja Paradis pochodzi z tegorocznej wiosennej kolekcji i ma absolutnie przepiękny odcień koralowego różu, jednocześnie świeży i opalizujący.



Zachwycające, świeże i łatwe w aplikacji pomadki z serii Rouge Coco czekają na wiosnę, każdy z odcieni opowiada o Świecie Gabrielle Chanel i nawiązuje do jej nowoczesnego stylu. Ulltra-komfortowe i satynowe pomadki oferują bogaty wybór kolorów i kuszą przyjemnością wykonywania makijażu ust w każdym momencie dnia.


Na ustach, w świetle dziennym:


Na moich ustach jest delikatna, świeża i promienna - czasami dla bardzo naturalnego makijażu wklepuję ją jedynie opuszkami palców w wargi, efekt jest przepiękny. Muszę przyznać, że rzadko zdarza się, abym była tak zauroczona pomadką - bardzo lubię odcienie zgaszonego, ciemnego różu, koralu, czerwieni przełamanej landrynkową słodyczą - Paradis posiada wszystkie cechy, które powinna mieć ulubiona pomadka. Aplikuje się bajecznie, jest miękka, satynowa, odrobinę kremowa - doskonale stapia się z kolorem ust i tworzy subtelne, magiczne połączenie. Jestem zakochana. Na lata!
Chanel, Rouge Coco - Paradis (39).
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej kobiecy kolor pomadki. Na podium razem z rubinową czerwienią.

    Można mieć tylko te dwa i wyglądać zachwycająco w każdej sytuacji, o każdej porze dnia i nocy.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chanel to klasyk :)
    każdy chce taką mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor faktycznie bardzo ładny... ale wolę szminki Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też jakoś nie zachwyciła. Po takiej marce i cenie spodziewałam się lepszego efektu. Kolor pomadki wygląda na bardzo intensywny, a na ustach jakoś tak blednie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam ze w opakowaniu wyglada bardziej zachwycajaco niz na ustach, przewijajac w dol liczylam na mocniejszy kolor na ustach ;) osobiscie dla tak delikatnego efektu raczej nie bylabym w stanie zaplacic tak duzych pieniazkow


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ Ty mnie denerwujesz tymi szminkowymi cudnościami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wydaje mi się, że za taką cenę to nie jest zachwycająca, niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. O łał, kolor jest przepiękny :) Gdyby nie cena - byłaby moja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem opinii ludzi :D Z tego co zrozumiałam Agata Ma Nosa nakłada ją bardzo subtelnie "wklepuję ją jedynie opuszkami palców w wargi", macałam ten model i dla mnie miała ona mocny kolor i intensywny. A ostatnio wymacałam wszystkie szminki Chanel (w czwartek), bo chciałam sobie sprawić takową na urodziny :)
    Ja uważam, że Chanel ma chyba najlepsze szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Aczkolwiek dla mnie zbyt intensywna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje marzenie! Ah!
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminki Chanel są boskie i uzależniające.. :) Paradis ma b.ładny kolor, intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat "mój" kolor, ale cena by mnie pewnie skutecznie odstraszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolorek :) ale ja szminek nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny ja ja nalozylam bardzo delikatnie i taki efekt widzicie na zdjęciu:) miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pomadki, ostatnio jestem zadowolona z Inglota ale zastanawiam się namiętnie nad chanel albo mac ;) Naprawdę są takie trwałe?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma slodki dziewczecy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam swoją z kolekcji rouge allure nr 84 i też jestem totalnie rozkochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla niedowierzających swatch pod tym adresem:
    http://karlasugar.net/2012/01/chanel-spring-2012-harmonie-de-printemps/chanel-spring-2012-lipstick-and-lipliner/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy kolor, podoba mi się.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...