17 lutego 2012

Bourjois, Błyszczyk Effet 32 - Corail Idyllic.


Kilka lat temu miałam dziesiątki błyszczyków, balsamów do ust, pomadek nawilżających - w tej chwili opanowałam swoją chęć posiadania i w kosmetyczce mam kilka ulubionych. Całkiem niedawno do kolekcji dołączył najnowszy produkt do ust marki Bourjois z tegorocznej wiosennej kolekcji - nawilżający błyszczyk do ust w kolorze Coral Idyllic (52). Różowo - koralowy z migoczącymi złotymi drobinkami ma nawilżać nasze usta przez osiem godzin! Nie jestem w stanie jednak odnieść się do tego zapewnienia ponieważ jeszcze nie widziałam produktu do ust, który jest w stanie tyle czasu wytrzymać na wargach w stanie nienaruszonym. A może Wy znacie taki?

Bardzo podoba mi się proste, przezroczyste opakowanie, aplikator jest wygodny w użyciu i nie sprawia, że błyszczyk wypływa poza usta. Nie skleja i nie pozostawia uczucia koszmarnej lepkości i kleistości, pachnie deliaktnie i słodko. Ostatnio upodobałam sobie odcień koralowy i właściwie mogłabym używać go na okrągło - chciałabym jeszcze znaleźć koralowy lakier do paznokci :)


Na ustach:


Błyszczyk kosztuje 29,99/ 5,7 ml i możecie go kupić w drogeriach np. Douglas, Rossmann, Superpharm.
Bourjois, Błyszczyk Effet 32 - Corail Idyllic.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Śliczny kolor i śliczny dziubek :)))

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie pasuje do Twoich ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys uwielbialam blyszczyki Bourjoisa :) bardzo fajny kolor!

    Btw- watpie, zeby istnial blyszczyk, ktory wytrzyma dluzej niz 2-3h ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny mi tez sie ostatnio podobaja koralowe odcienie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk ładny ale ciągle robisz ten ochydny dziubek. Naprawdę, nie dodaje Ci on uroku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ma fajny i bardzo naturalny kolor;) Jednak ja sama preferuję coś bardziej bledszego :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor bardzo świeży i naturalny i jakoś energetyzuje usta :) wiosna wiosna idzie. hejho.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. straszliwie nie lubię tego aplikatora. nie wiem, może mój egzemplarz był jakiś felerny, ale ile bluzgów poleciało przez ten pędzelek, to matko bosko. a kolor bardzo uroczy, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor uroczy i bardzo ładnie prezentuje sie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek ;)
    też poluję na koralowy lakier do paznokci, ponoć z Miss Sporty są ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agata jak mogłaś zrobić ten ohydny dziubek? Koloru błyszczyka przez to nie widać ;)) Jak mamy się skupić na kolorze, jak Ty znowu z tym dziubkiem? ;)) Chyba już przesadzasz :):P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bella, kochana przepraszam - obiecuje, że następnym razem dokleję sobie inne usta!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O proszę- ja dziś zabrałam się za recenzję dokładnie tego samego błyszczyka (tyle że transparentnego).
    Na opakowaniu mamy napisane "Hydration" a pod tym "8h", więc wydaje mi się, że te 8 godzin oznaczają, że nasze usta będą nawilżone przez 8 godzin, a nie że błyszczyk będzie się na nich trzymał przez 8 godzin xD

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...