14 lutego 2012

Biała czekolada i wanilia - peeling do ciała Isana.

Na kilku blogach czytałam już recenzje rossmannowego peelingu do ciała - dziewczyny rozpływały się na temat jadalnego zapachu białej czekolady i wanilii. Przyznaję im rację - zapach jest słodki, przyjemny i apetyczny - nie należy jednak do typowych dusicieli, aromat jest na tyle delikatny, że obcowanie z nim nie wywołuje mdłości :)


Zacznę od tego, że moim zdaniem producent zbyt szumnie nazwał ten kosmetyk peelingiem - bardziej odpowiednią nazwą wydaje mi się żel peelingujący. Dlaczego? Ponieważ jeśli spodziewacie się mocnego lub chociaż średniego złuszczania - nie kupujcie, to nie jest produkt dla Was. Peeling Isany ma bardzo delikatne drobinki, które są namiastką prawdziwego zdzieraka, nie mniej jednak uważam, że w roli codziennego żelu pod prysznic sprawdzi się bardzo dobrze. Poruszę także sprawę wydajności - nie jest rewelacyjna, być może ja za dużo aplikuję na siebie? Mam wrażenie, że 200 ml opakowanie powinno wystarczyć na około dwóch tygodni codziennego użytkowania, to chyba całkiem dobry wynik? Największą zaletą obok zapachu na pewno jest cena: 5,49 zł - bardzo przyjemna dla portfela! Używałyście już produktów rossmannowskiej marki? Które są Waszymi ulubionymi? Chciałam skusić się jeszcze na coś z Alterry, ale zupełnie nie wiedziałam na co się zdecydować - na blogach dziewczyny wspominały o jagodowym (dobrze pamiętam?) żelu pod prysznic lub balsamie do ciała - jest wart uwagi?

Peeling marki Isana możecie kupić w drogeriach Rossmann, kosztuje 5, 49 zł.
Biała czekolada i wanilia - peeling do ciała Isana.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o Alterre - polecam jagodowo waniliowy żel pod prysznic, zapach genialny - słodki nie duszący, a do tego wydajny.

    A odnośnie Twojej recenzji - biegne do rossa po peeling.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu niektórym dziewczynom się wydaje, że zapach tego peelingu jest tak chemiczny, że nie można go znieść (bo i takie opinie czytałam) :) mnie się podoba. niestety rzeczywiście peeling do najmocniejszych nie należy...

    z Rossmanna polecam odżywkę do włosów Isana z olejem babassu - Alterra to nie jest, więc w składzie jest trochę chemii, ale ogólnie to najlepsza odżywka, jakiej miałam okazję używać :) wypróbuj jeśli będziesz miała ochotę na coś dobrego do włosów, cena jest taka sama jak cena peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola ja ten peeling kupiłam przez Ciebie - widziałam u Ciebie zdjęcia nawet z zapasowymi sztukami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój pierwszy produkt z Isany i powiem, że jest niczego sobie, zapach ładny, tylko mógłby się trochę pienić jak średnio peelinguje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się z tym 'peelingiem; w ogóle nie polubiłam :/ na szczęście bardzo szybko się skończył :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za to musi ładnie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię produkty z Alterry, zwłaszcza olejki. Teraz czaję się na peeling do ciała.
    A co do produktów Isany, to miałam żel pod
    prysznic, który wysuszał skórę. Ten peeling zapowiada się smakowicie, tyle, że ja nie przepadam za zapachem czekolady w kosmetykach..

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Isanowej stajenki korzystam z żeli do depilacji , odzywki do włosów
    ( jest jedna taka ,której zapach bardzo bardzo mi pasuje ) i ostatnio namietnie z kremu do rąk z olejem Arganowym (ten zapach ;) )
    Na ten żel nie zwróciła uwagi .Osobiście lubię grube ścieracze .

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie też mam na niego ochotę :) ale najpierw muszę się wwąchać.. już za tydzień to nastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach mnie całkowicie skusił, nie jest to może jakiś niewiarygodny produkt, ale peeling całkowicie przyzwoity :) No i zapach... <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam go, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jest okej w roli lekkiego peelingu:) I oczywiscie uwielbiam go za zapach!
    Z Alterry polecam osławione teraz olejki do masażu, są super:).

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam z alterry właśnie ten jagodowy żel pachnie cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach kusi, ale wlasciwosci juz nie - ja zdecydownaie lubie konkretne zdzieracze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi slicznie pachniec, uwielbiam takie slodkie zapachy w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jest to typowo ścierak ale i tak go ubóstwiam za ten zapach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alterra generalnie niezła firma, a peelingu nie stosowałam jeszcze, choć skusiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kocham ten peeling za zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja go też kupiłam zachęcona mnóstwem opinii i sama nie wiem czy go lubię...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nawet polubiłam ten produkt:) szkoda że nie jest wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam białą czekoladę w kosmetykach ^^. Kusisz!

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...