29 stycznia 2012

Warszawskie łupy.

W Warszawie byliśmy w tamtym tygodniu, ale dopiero dzisiaj przypomniałam sobie, żeby pokazać Wam moje łupy! O jakie produkty powiększyła się moja kosmetyczka? Zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych marki Stenders - krem do twarzy, krem pod oczy, kojący tonik oraz płyn do demakijażu. Kremu już zaczęłam używać, ale nie będę go jeszcze opisywała - zrobię dla Was pełną recenzję całej serii.



Kolorówka Top Shop! Do tej pory znałam tylko lakiery do paznokci tej firmy, oglądając jednak tutoriale na których wizażyści używali właśnie tej niebieskiej kredki - zapragnęłam jej :) Kupiłam także biały, połyskliwy cień w kremie. Recenzje i zdjęcia już niedługo!


Warszawskie łupy.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Faktycznie łupy :)) Czekamy na recenzje :>

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem strasznie ciekawa tej kolorówki Topshop'u :]

    OdpowiedzUsuń
  3. slyszalam wiele dobrego o kosmetykach TOP shop!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obsession, w ZT jest stand nawet spory wiec musisz sie przejsc i zobaczyc:)
    tylko nie maja mleczka do zmywania, stoi tylko...zmywacz do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) wszystko wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie jestem ciekawa top shopu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę ZT pewnie dlatego nawet nie wiem, że tan Topshop jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że w Krakowie nie ma Top Shopu. Mnie zainteresował MACowski balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile fantastycznych produktów czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze chcialam sprobowac kolorowki z Topshop!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety w Krk brak Topshopu :( baaaardzo żałuję, na szczęście jest Stenders i MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna ta kredka.. w sumie nie wiedziałam nawet, że Top Shop ma kosmetyki u siebie.. będę musiała do nich zajrzeć przy najbliższej okazji.. ale tylko popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko tak poza tematem..nei wiem czy to ta sama dziewczyna co rbała udział u Ciebie w konkursie, ale coś czuję we krwi że ta sama http://pomaderia.pl/galerie-konkursowe/2,namaluj-swoj-nastroj/3578

    co najlepsze, mi kiedys w sumie niedawno ukradziono tekst ni wykorzystano w konkursie na youtubowiczkach i wydaje mi sie ze to ta sama dziewczyna /nick ten sam/..... jest wytrwała, trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne łupy jak bede w Warszawie na poczatku marca musze zobaczy te kosmetyki z TopShopu

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorówka z Top Shopu zawsze przyciąga mnie do ZT, ale teraz jest ogromnie przebrana, pomimo,że nie było na nią promocji :)mam nadzieję, ze szybko ją odświeżą, bo jest naprawdę fajna jak na siciówkę odzieżową :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...