12 stycznia 2012

OPI Jade is The New Black + Sensique Confetti.


Obydwa lakiery, które widzicie na moich paznokciach stały się jednymi z ulubionych - zielony OPI Jade is The New Black oraz Sensique z kolekcji Fantasy Glitter (jeszcze do kupienia w Drogeriach Natura) w odcieniu Confetti . Jak Wam się podoba taki duet? Wbrew pozorom Confetti nie jest problematycznym lakierem - zmywa się go bardzo dobrze, zauważyłam, że "odchodzi" z paznokcia płatkami więc dziewczyny, które majstrują przy swoich paznokciach mogą go nawet zerwać bez użycia zmywacza :) Na paznokciach lakiery wytrzymują 3-4 dni bez odpryskiwania, ja robiłam zdjęcie trzy dni po aplikacji więc są już minimalnie widoczne starte końcówki.
OPI Jade is The New Black + Sensique Confetti.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Przepiękny, ostatnio szukałam właśnie takiego kolorku i nie udało mi się:) Wiem już co szukać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujacy zielony kolor. ogolnie fajny blog obserwuje i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zielony OPI jest przepiękny :) Z lasem mi się kojarzy....

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie :))) karnawalowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zieleń jest przepiękna, aż szkoda by mi było ją zasłaniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz co to jest Fuksja? :) bez googlowania...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten od Sensique jest genialny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten zielony,od dawna mi sie podoba,ale szkoda mi kasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi ja często właśnie zrywam lakier z paznokci:) bardzo ładne połącznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się nazwy tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale ta mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...