7 stycznia 2012

Maska kawowa na ciepło, Stara Mydlarnia.


Maseczki do twarzy to produkty, których używam bardzo sporadycznie - myślę, że raz w miesiącu to zdecydownie za mało, ale nie jestem w stanie się przemóc i robić to systematycznie. Zawsze, gdy jestem w domu rodzinnym wieczorową porą robię maseczkę z mamą lub siostrą - tak też było i wczoraj! Zdecydowałyśmy się na kawowy zabieg Starej Mydlarni.
"Zabieg na bazie kawy, działa przeciwstarzeniowo i przeciwzmarszczkowo, doskonale dotlenia skórę. Obecne w kawie polifenole wykazują działanie przeciwutleniające, polegające na wychwytywaniu wolnych rodników oraz zmniejszaniu ilości ich powstawania. Efektem tego działania jest spowalnianie procesu starzenia się skóry. Nadaje się do użycia na ciepło i na zimno."

Jedna saszetka wystarczyła mi i mamie na pokrycie całej twarzy. Kosmetyk ma bardzo przyjemny zapach czarnej kawy z cukrem, delikatnie brązowy kolor (a spodziewałam się prawie czarnej mazi - dlatego też z aplikacją czekałyśmy aż Jaga pójdzie spać i zdecydowałyśmy, że najpierw wysmaruję się ja, a póżniej mama, w razie niespodziewanej pobudki mała mogła się nas wystraszyć :)). Delikatnie podgrzany w kapieli wodnej produkt bardzo przyjemnie rozprowadza się na skórze - powinien zostać na niej około 30 minut, u mnie zdążył tylko 15 ponieważ...Jaga się obudziła i musiałam szybko zmywać i lecieć do niej. Wydaje mi się jednak, że nawet po krótszym czasie mogę opisać Wam moje spostrzeżenia - skóra jest gładka, nawilżona i jaśniejsza. U mamy efekt gładkości był jeszcze bardziej spektakularny - ma to związek z wiekiem i stanem skóry twarzy. Myślę, że ta maska to rewelacyjny upominek dla mamy lub babci, starsza lub zniszczona skóra może z niej naprawdę skorzystać.

Kupiłam ją w sklepie internetowym Bańka Mydlana , cena za 10 gram produktu (wystarczy na dwa użycia) to 4,60 zł.
Maska kawowa na ciepło, Stara Mydlarnia.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. uwielbiam zapach kawy i wszystko co z nią związane, także myślę, że chętnie bym się skusiła na taki mini zabieg na twarz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że cena całkiem przystępna. Fajny produkt. Jak kiedyś spotkam w jakimś sklepie to na pewno sięgnę :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że rzeczywiście tak działa. Ciekawa jestem czy moja mama byłaby zadowolona. No i najpierw musiałabym poszukać gdzieś sklepu z asortymentem Starej Mydlarni ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach kawy :) jak gdzieś ją znajdę, to na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupowałam ją jakiś czas temu w Naturze (ceny nie pamiętam), a skusiła mnie wlaśnie kawa w niej zawarta, której jestem fanką w każdej postaci. Nie pamiętam już swoich wrażeń po zastosowaniu tej maseczki, ale zapach trochę mnie rozczarował, mógłby być mocniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. musi byćprzyjemne używanie takiej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie maseczki - kawowe lub czekoladowe. pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MMM.. wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MMM kawa.. kocham kawę więc to maska dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie 10 g to do zużycia na raz, bo uwzględniam zawsze szyję i dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm wszystko co czekoladowe uwielbiam :D wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kusiła mnie ta maska ale dałam spokój bo muszę inne zużyć, te algowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz cos na temat peelingu czekoladowego z tej firmy? Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...