26 stycznia 2012

MAC i Beth Dito - zapowiedź letniej kolekcji.

Są już pierwsze 'przecieki'! Za kilka miesięcy do salonów MAC trafi limitowana kolekcja przy tworzeniu której wzięła udział piosenkarka Beth Dito! Znana z olbrzymich pokładów samoakceptacji Beth jest kolejną gwiazdą, którą marka zaprosiła do współpracy - kolekcja jest owiana tajemnicą więc nie pozostaje nam nic innego jak czekać do lata! Podoba się Wam zdjęcie zapowiadające kolekcję? Ja widzę na razie dwa elementy, które uwielbiam : kreski i róż na ustach!

MAC i Beth Dito - zapowiedź letniej kolekcji.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Beth nie znoszę, The Gossip lubię, ale tę szminkę już uwielbiam, bo mi Show Orchid albo Full Fuchsia "zajeżdża"

    OdpowiedzUsuń
  2. barwy, pomadka też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja Beth i zapowiedź kocham w całości!

    OdpowiedzUsuń
  4. zobaczymy, co to za odcień - mam nadzieję, że to powtórka jakiegos, który mam, bo jak nie, to się skuszę (a miałam oszczędzać;))

    OdpowiedzUsuń
  5. matko bosko, jak można takiemu maszkaronowi dać reklamować cokolwiek :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcie, zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcie, fajne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. również jestem bardzo ciekawa co wyniknie ze współpracy z Beth i... trochę się jednak boję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Lubię Beth, a MACa uwielbiam ;)) szkoda, że tyle jeszcze trzeba czekać aż kolekcja wejdzie do sklepów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...