25 stycznia 2012

MAC, Girl About Town.

Nie zgodzę się z niegdyś sławnym, polskim muzykiem, iż dziewczyny lubią brąz - my kochamy róż! Fanką tego odcienia byłam od dawna, jednak moje uwielbienie objawiało się wyłącznie pod postacią lakierów do paznokci i dziewczęcych róży do policzków...do czasu, gdy zobaczyłam MAC-ową pomadkę Girl About Town! Kilka lat temu nie przypuszczałabym, ba! kilka miesięcy temu - nie przypuszczałabym, że "włożę" na siebie taki odcień - zbyt jaskrawy, za mocny, nie na codzień. Dzisiaj jednak jestem zupełnie innego zdania - przepiękny, nasycony i iście bajkowy róż będzie mi towarzyszył niezależnie od pory dnia czy roku!

Czyż nie jest piękna?



Na moich ustach jest zaaplikowana na balsam do ust, wygląda więc na bardzo płynną - nie mam żadnego problemu z jej nałożeniem, jest aksamitna i bardzo trwała, ale uważajcie - zwraca na siebie uwage i przykuwa wzrok! :)


MAC, Girl About Town.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Wciąż się boję nosić tak intensywne kolory, chociaż podobają mi się straszliwie! :) piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, też mam podobne, i to prawda, przyciągają spojrzenia, to działa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje usta w tym kolorku wyglądają bajecznie i jakos taki masz kissiasty kształt :D taki całuśny hahahha !!

    OdpowiedzUsuń
  4. również uwielbiam fuksje, natomiast ja mam odcien lickable i jest podobny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie u Ciebie ten kolor wygląda - z takimi ustami to Ty chyba kazdą szminkę "uniesiesz":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fuksję, dziwne, że nie mam jeszcze żadnej szminki w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna jest kolor niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. anonimowy: masz taki odbyt? respect.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...