8 stycznia 2012

Lektura na niedzielę - 12.

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić makijażowymi tutorialami, które są dla mnie olbrzymią inspiracją - okazuje się, że aby stworzyć świetny makijaż nie potrzebujemy walizki kosmetyków i miliona pędzli. Makijaże zostały stworzone przez markę Top Shop, która przede wszyslkim specjalizuje się w ubraniach - kolorówką zainteresowali się dopiero kilka lat temu, z ich oferty niestety miałam tylko lakiery do paznokci, ale oglądając klipy mam wielką ochotę na kredki jumbo.





Jak Wam się podobają? Zauważyłyście, że na żadnym z tutoriali nie użyte są podkłady lub pudry?

Przy okazji chciałam także się usprawiedliwić - dziewczyny prawie codziennie jestem na Waszych blogach, nie zawsze jednak mam czas na pozostawianie komentarzy - mam nadzieję, że jak Jagoda skończy 18 lat to będę miała trochę więcej czasu:) Jestem z Wami codziennie i wiele z Waszych postów jest dla mnie inspiracją - dziękuję!
Lektura na niedzielę - 12.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. świetne tutoriale! krótkie, treściwe, z wielką przyjemnością je własnie obejrzałam, szczególnie trzeci, który prezentuje usta o jakich piszę w dzisiejszym poście, usta marzenie :)...

    ps dołączam się do Twoich ostatnich zdań, rzadko tu u Ciebie coś skrobię co nie zmienia faktu, że jestem tu przy każdym nowym poście :)

    ps2 myślę, że jak Jula skończy 18 to może nawet uda nam się wybrać na kawę? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się to niestety w ogóle nie podoba & to bynajmniej nie ze względu na efekt. nazwijcie mnie zboczoną, ale dla mnie w tych filmikach wszystko jest brudne, spocone & niehigieniczne. od twarzy modelek poczynając, na rękach wizażystki kończąc. fe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ostatni makijaż jest rewelacyjny! Jakiś czas temu też tak się malowałam, to znaczy nie używałam podkładu i pudru, niestety na dzień dzisiejszy cera mi na to nie pozwala;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatha, - nie strasz mnie:) Twoja Jula juz jest starsza, a moja Jaga to hultaj nie z tej ziemi!

    diggerowa - zaraz obejrze raz jeszcze, nie zwrocilam nawet na to uwagi:)

    Sandra, mi jeszcze muzyka sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę mieć kredkę z filmiku nr 2!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny;) 1 makijaż i jaki prost, lecę po złoty cień. Masz więcej pomysłów na maku-up do pracy - rano brakuje mi czasu i inspiracji i pozostaje wierna nudnym kreskom.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie bez podkładu się nie obędzie! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Jagodzie stuknie osiemnastka, to problemy się dopiero zaczną;) Małe dzieci mały problem, duże dzieci duży problem, jak mówi przysłowie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te tutoriale - takie 2-3 minutowe są najlepsze i pomysły też są ciekawe. Makijażystka w ostatnim tutorialu ma tak brudną drugą rękę jak ja zawsze mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie tutoriale.. są cenną wskazówką i dobrą inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaże wyglądają intrygująco, chociaż sama chyba nie miałabym gdzie się tak umalować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy chętnie zgapiłabym na jakąś imprezę. Drugi niezbyt mi się podoba, trzeci jak najbardziej! Tylko te ufaflunione ręce wizażystki trochę bolą. Nawet ja takich nie mam kiedy się maluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...