14 stycznia 2012

Lakierowe marzenia na wiosnę - część 1.

Mikołaj już odjechał do swojej Laponii, urodziny mam dopiero za parę miesięcy (imieniny szybciej, ale niektórych nie da się zmusić do ich obchodzenia:)), żadnego nadchodzącego święta - a ja ma coraz dłuższą listę marzeń kosmetycznych! Oczywiście, że część z nich pozostanie tylko marzeniami bo o zgrozo nie kupuję wszystkiego, co nowe :) Najbardziej jednak mam ochotę na jakiś niespotykany lakier do paznokci, brokatu już mam za dużo (nie spodziewałam się, że kiedyś to napiszę!).

Moje typy:
Essie, Coat Azure


Essie, lakiery z kolekcji Summer Collection, Splash of Grenadine już mam więc pozostają tylko trzy :)


China Glaze, Lap of luxury


Lakierów Debory Lippmann jeszcze nie miałam, ale może w końcu się skuszę? Glitter in the air oraz Stormy Weather, który został stworzony we współpracy z Narciso Rodriguezem.


zdjęcia pochodzą z: makeupandbeautyblog , karlasugar , lillgoddess , deborah lippmann
Lakierowe marzenia na wiosnę - część 1.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Twoje marzenia trochę droższe niż moje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. China Glaze, Lap of luxury - piękny!
    Teraz tylko musze znaleźć jego tańszy odpowiednik ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. na mojej wish-liście też znajdują się lakiery Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pierwszy jest przepiękny! :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też robię chwilowy odpoczynek od brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny, marzenia drogie, ale przeciez to tylko inspiracja:) jestem pewna, ze tansze odpowiedniki rowniez znajdziemy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie Essie Turquoise&Caicos jest dość podobny do Golden Rose Paris 222 :D a niemal identyczny jak ten China Glaze jest mój malusieńki Butterfly za 2.50zł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbowałabym Deborhę Lippmann :)

    OdpowiedzUsuń
  9. propozycja nr 2 rewelacja:) jak pieknie pastelowo i takie polaczenie wyglada super:))) pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dale zastanawiam się nad Essie Playa de Platinum i też jakimś od Lippmann :) Plus mam ochotę na Essie Sew Psyched ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne lakiery. :)
    Niebieski i turkusowy najlepszy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Glitter in the air jest przecudny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że mamy bardzo podobny gust

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kolorki prezentują się cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten pierwszy kolorek szukam wśród cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Laindise, z reguly na ebayu - przesylka do Pl kosztuje czasami 1,5 doalra, a lakier 7 wiec nie jest tak zle.

    OdpowiedzUsuń
  17. In the air bardzo w moim guście jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wiem że wszyscy ostatnio o tym piszą, ale na paatal.pl mozna teraz dostać zeszłoroczna kolekcje wiosenna od essie w bardzo niskiej cenie.
    Sklep może i nie ma dobrej obsługi klienta, ale cena za essie powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...