31 stycznia 2012

La Boheme - wiosenna kolekcja Make Up For Ever.

Wiosna upłynie w stylu Boho, powraca on z pełną mocą: motywy kwiatowe, etniczno - cygańskie, patchwork. Marka Make Up For Ever przygotowała swoją odpowiedź na ten trend: będzie bajecznie kolorowo!


Co nowego? Po raz pierwszy MUFE przedstawia cienie do powiek w nowej formule - sześć wiosennych, lekko perłowych odcieni, które zostały wytworzone techniką wypiekania. Można je aplikować na sucho lub dla badziej nasyconego efektu na mokro. Kolejnymi gwiazdami kolekcji są pomadka - w dwóch romantycznych kolorach: Red Coral i Peach Beige oraz kredka w unikatowym czarno - brązowym odcieniu.




Kolekcja będzie dostępna na wiosnę w perfumeriach Sephora.
La Boheme - wiosenna kolekcja Make Up For Ever.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona zarówno samym makijażem, jak i opakowaniami, są piękne, bardzo w moim stylu, chociaż nie nazwałabym siebie hipiską :)
    Sam makijaż testowałam na sobie już tydzień temu i wyszło bardzo fajnie, chociaż nie mam tak laleczkowatej urody niestety, więc efekt końcowy był siłą rzeczy inny, ale i tak fajnie.
    Ponieważ używam tylko minerałów z sypkich rzeczy to pewnie nie skusze się na nic z tej kolekcji, ale tym razem wyjątkowo mi szkoda, że mi to przejdzie koło nosa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę tę paletkę! Dam się za nią zabić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka ma śliczną bluzkę. Podobają mi się cienie, ale nie robię zakupów w Sephorze, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, wiosenne zdjęcie i opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo cieszę się, że nie lubię stylu boho : ). Ale paletka zaskakująca - szczególnie mineralna formuła cieni - nietypowa dla MUFE (minerały w większości przypadków nie sprawdzają się na sesjach.)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj... cienie i kredkę to chętnie bym przygarnęła, no i może szmineczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, ja uwielbiam taki styl ;) w cienie i szminkę koloru peach beige muszę się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...