11 stycznia 2012

Kolejny szybki makijaż - Lily Lolo, MAC i ja.

Kilka dni temu zmieniłam swoje zdjęcie w profilu oraz na fb, dziewczyny pytały jakie kosmetyki mam na sobie - mimo, że zdjęcie moim zdaniem z powodu światła nie odzwierciedla do końca doskonałości użytych produktów postanowiłam odpowiedzieć na pytania. Mój makijaż tworzą trzy kosmetyki! :)


Podkład, którego użyłam to nowość w mojej kosmetyczce: mineralny Lily Lolo w odcieniu Warm Peach, na policzkach mam również Lily Lolo - róż Doll Face - absolutnie przepięknie błyszczący, pomadka to ulubiona Forbidden Delicious od MAC. Nie będę dokładnie opisywać minerałków ponieważ niedługo planuję stworzyć o nich duży post - są moją nową miłością i jestem zakochana po uszy! Dopiero uczę się je stosować więc jeśli macie jakieś rady odnośnie stosowania/aplikacji chętnie przeczytam!
Kolejny szybki makijaż - Lily Lolo, MAC i ja.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. nie dziwi mnie "ulubioność" pomadki - jest boooooska, a na Tobie wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czy używałaś z Mac rozświetlacz skinfinish? a jeśli tak to co o nich sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. karo, z Mac-a mam ten:
    http://agatamanosa.blogspot.com/2011/07/mac-semi-precious-mineralize-skinfinish.html

    i jestem z niego zadowolona, zwykle używam go zamiast różu i sprawdza się bardzo dobrze - na całą twarz raczej wieczorami bo jest troszkę błyszczący. A widziałaś puder z kolekcji Glitter & Ice? Dziewczyny go bardzo zachwalały w roli rozświetlacza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję ten na allegro i nie wiem czy kupić http://allegro.pl/mac-mineralny-puder-rozswietlajacy-i2036487129.html

    OdpowiedzUsuń
  5. karo, moj ma pojemnosc 10 gramów i pochodzi z salonu, na aukcji jest 6,5 grama
    na stronie internetowej maca tez maja pojemnosc 10 gramow

    OdpowiedzUsuń
  6. karo, wstrzymaj sie z licytacja - poprosze o weryfikacje jeszcze kolezanki, ktore znaja sie dobrze na macu i dam Ci dzisiaj znac ok>?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta fotka ! :D no i usta całuśne w tym kolorku mega !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, zazdroszczę Ci, ja do makijażu potrzeba więcej kosmetyków, a przez to i czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. karo,
    zobacz - tutaj sa zdjecia oryginalu:
    http://www.temptalia.com/mac-semi-precious-goldstone-mineralize-skinfinish-swatches-photos-reviews

    popros sprzedajaca o zdjecie eytkiety i wtedy bedzie wiadomo czy to oryginal:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Agato!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w takim razie czekam na wpis o minerałkach, bo mam zamiar wybrac jakies dla siebie:) pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne worki pod oczami :|

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimie, dziękuje! poczekaj aż będziesz miał/miała dzieci!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...