20 stycznia 2012

Jak nałożyć podkład mineralny?

Kilka dni temu pokazywałam Wam jeden z moich ulubionych podkładów - mineralny z Lily Lolo , jeśli macie zamiar zacząć używać minerałów spieszę z pomocą i ściągawką na temat aplikacji. Swojego tutorialu robić nie będę bo jak już pisałam jestem raczkującym ekspertem i zdarzają się momenty w których oprócz mojej twarzy podkład nosi również moje ubranie :) Nie poddaję się jednak i ćwiczę dzielnie!



Będę też próbowała aplikacji różowym jajeczkiem i oczywiście zdam Wam relację!
Jak nałożyć podkład mineralny?
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. ciekawi mnie to różowe jajko, ale na szczęście nie kusi. a minerały uwielbiam nieprzerwanie odkąd je poznałam - to już jakieś dwa lata będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ciekawi jak można nałożyć podkład mineralny tym jajeczkiem-daj znać :) bo już nie pierwszy raz o tym słyszę ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie bardzo rozumiem dlaczego malują umalowaną dziewczynę. ;P
    Chyba, że ona taka idealna, to tym bardziej mnei nie zachęca do używania, bo mi do ideału daleko jak stąd do księżyca. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jajeczkiem to chyba aplikacja minerałów na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda się, ja również ciągle uczę się nakładać minerałki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się będę przymierzać do zakupu inerałkow więc filmik jak najbardziej sie przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kiedy będzie recenzja BB :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...