26 stycznia 2012

Hean, Colour Obsession nr. 496.


Marka Hean to jedna z moich ulubionych polskich firm, które w swojej ofercie posiadają lakiery do paznokci. Ich produkty są trwałe, mają bajeczne kolory, a cena jest naprawdę przystępna! Nie miałam jeszcze nigdy problemu z aplikacją, dość szeroki pędzelek umożliwia precyzyjne pomalowanie paznokcia. Lakier nie rozlewa się po skórkach, szybko schnie. Firma często wprowadza nowe, modne odcienie więc jest naprawdę z czego wybierać. Czego mogę chcieć więcej?


Odcień 496z serii Colour Obsession, który dzisiaj Wam pokażę to soczysta pomarańcza z odrobiną czerwieni, efekt krycia mogę uzyskać nakładając tylko jedną warstwę, ale z przyzwyczajenia maluję dwukrotnie.


Lakier możecie kupić w internetowym sklepie Hean za 4,99 zł/ 7 ml. Jak Wam się podoba moja pomarańczka?
Hean, Colour Obsession nr. 496.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. ładny kolorek... Ja ostatnio stwierdziłam, że zakochałam sie w ich lakierach... Dzisiaj mam na paznokciach ich lakier czwarty dzien i dalej nic się z nim nie dzieje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień, taka cegiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę poszukać ich kosmetyków u mnie w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię tych kolorów, ale ładnie się prezentuje:)
    mam inne z Hean i sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie sie bardzo za to podoba .Lubie takie soczyste , nasycone barwy zwłaszcza wiosną i latem ,ale i teraz czasem jak mi szaro to choć pazuu sobie poszaleją ;)
    A z tymi cenami i jakością to jak w wielu przypadkach i tu nie jest cena wykładnią jakości . Mam kilka tanich lakierów i naprawdę bardzo je sobie chwalę. Niedawno skusiłam się na lakier z PUPA bo odcien mi się spodobał i co ? na początku zachwyt kolorem ,a potem rozczarowanie .Lakier bardzo szybko stężał i zgęstaniał ( to chyba to samo ;P ) i trwałości poniżej oczekiwań . Po dwóch dniach starte końce i mnóstwo rys co podaje w wątpliwośc twardość emalii ..Już węcej nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie maluję paznokci, bo uważam, że lakiery niszczą paznokcie, ale chyba sobie kupie taki lakierek ;) zapraszam do mnie http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor. Dla informacji produkty Hean można kupić nie tylko w necie, ale i w sieci drogerii Jasmin. Na ich stronie http://www.drogeriejasmin.pl/ można znaleźć listę sklepów i muszę przyznać, że jest całkiem długa. Na drogerię natknęłam się przypadkiem bo otworzyli jedną w przejściach podziemnych Dworca Centralnego w Warszawie. Byłam miło zaskoczona widząc tam stendy Hean, Pierre Rene, Eveline, Bell, Essence. Po wypłacie może w końcu zaopatrzę się w bazę do cieni Hean, bo jakoś nigdy mi było nie po drodze zamawiać coś z ich sklepu internetowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) no w sumie na pewno troche niszczą(choć dzisiejsze lakiery są już i w witaminy i inne składniki uzbrojone- gorsze chyba są zmywacze choć te tez już raczej bezacetonowe w składach mają ochronne składniki ) ,ale paznokiec to nie reka czy noga i pędem odrasta

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zdobyć ten lakier! :)

    Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze w końcu kupić kilka sztuk :) wszyscy mnie nimi kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. pomarańcze lubię, ale nie tym razem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :) Idealny na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor. Idealny na taką smutną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do marki Hean :) zachęcam do głosowania na kolory, które wejdą w skład wiosennej kolekcji na stronie Hean :) szczególnie na nr 11 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna pomarańcza na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...