9 stycznia 2012

Essence, LE Crystalliced - lakier do paznokci Ice eyes baby.


Na początek Was uspokaje - mam pięć palców u dłoni - dzisiaj niestety takie zdjęcia mi wyszły :) Mnóstwo z Was już pewnie ma jakieś łupy z najnowszej limitowanej kolekcji Essence - Crystalliced, ja miałam ochotę tylko na rozświetlacz (a jakże!), niestety już go nie było więc zainwestowałam w lakier do paznokci w kolorze 04 - Ice eyes baby czyli błękitno - szarym.



Jestem szczęśliwa, że kupiłam tylko jeden odcień! Po raz kolejny przekonuję się, że kremowe lakiery w pastelowych odcieniach nie są dla mnie - moje dłonie po porstu nie wyglądają w nich dobrze. Zmyłam go jeszcze tego samego dnia - żałuję , że nie wybrałam innego odcienia - może byłabym bardziej zadowolona?

Dziewczyny, chętnie oddam ten lakier którejś z Was - może lubicie takie odcienie? Był użyty dokładnie jeden raz, a kupiony parę dni temu. Wpiszcie się w komentarzu jeśli macie na niego ochotę - jutro wieczorem wylosuję nową posiadaczkę!
Essence, LE Crystalliced - lakier do paznokci Ice eyes baby.
Czytaj dalej...

43 komentarze:

  1. dziwny jest... ale nazwę ma przednią (i, nie oszukujmy się, kultową:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zupełnie nie skusił żaden z lakierów z tej limitowanki. Spodziewałam się, zapewne słusznie, że nadadzą dłoniom wygląd zmrożonej topielicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak rozświetlacz ,ale te lakiery i cienie ...wszystko mocno średnie jak dla mnie -jak dla dzieci ta kolorówka .Cienie roztarte na dłoni zero -pigmentu .Nic nie wzięłam bo i u mnie rozświetlacza już nie było .

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie mój kolor niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym wypróbowała ten lakier, co na ta limitkę póki co się nie załapałam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety mi z tej kolekcji bieżącej nic nie odpowiada, nie lubię takiej kolorystyki, chociaż ten lakier na Twoich pazurkach ze zdjęć wygląda ok, ale nie wiem jak z bliska :)
    No niestety mnie się nie sprawdzi :D niech inne zdobywają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wypróbuję lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również chętnie wypróbuje lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja bardzo chętnie!
    Nie widziałam tego odcienia w swojej Naturze...

    OdpowiedzUsuń
  10. chetnie przygarne :) podoba mi sie - lubie takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi sie podoba :)
    ja choc lubie mocne kolory, dziwnie sie w nich czuje, moze to kwestia przyzwyczajenia.. a ten? bardzo ladny :) chetnie bym wyprobowala.. ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba<3 Chętnie wezmę udział w losowaniu:D

    beataewacelska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chętnie przygarnę :) Bardzo podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się ten kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w losowaniu :) W swojej skromnej kolekcji lakierów nie mam pastelowego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie trochę zbyt mdły. Na lato jeszcze by uszedł, ale teraz niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam przyjmę każdy lakier :D z tej limitowanki kupiłam tylko naklejki bo na rozswietlacz tez sie nie zalapalam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten lakier- jestem wielką zwolenniczką pasteli na swoich paznokciach, więc chętnie go wypróbuję. Fajny będzie na zimę, o ile kiedyś przyjdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się też piszę na ten lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj skusił mnie;) Myślę że chciałabym go wypróbować:)Piszę się na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam wielką ochotę przygarnąć! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go aktualnie na paznokciach, ale mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a mnie się on bardzo podoba :) chętnie o niego powalczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny, z chęcią go przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A tez chętnie przygarnę,bo zastanawiałam się nad którymś odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bardzo chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny ale w sumie mnie nie zachwyca;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chętnie zaopiekuję się tym lakierem. Odcień świetny, jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to już chciałam lecieć do Douglasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie się on bardzo, BARDZO podoba, ale ja uwielbiam takie sino-trupie odcienie, więc mogę przygarnąć, jeśli Tobie nie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaa chętnie bym go przygarnęła, bo brakuje mi takich odcieni, a w naszej Naturze nie ma tej LE ;D

    P.S. Obserwuję jako anula, bo czasami kilka dziewczyn ma taki nick jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemny, jaśniutki kolorek;) Jeszcze białe kropeczki bym dodała;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też jakoś sino wyglądam w takich odcieniach;)
    Nigdy nie miałam lakieru z Essence, ciekawe, jak z jakością:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny kolor :)) Mi się nie udało nic kupić z tej limitki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor jest bardzo ładny ale sama bym go nie kupiła bo moje paznokcie też strasznie wyglądają w tych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo chetnie przyjme każdy lakier, ew. wymienie się :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ja również nie obraziłabym się za możliwość jego wypróbowania :) podoba mi się efekt na Twoich paznokciach, szkoda, że Tobie nie przypadł on do gustu...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...