24 stycznia 2012

Botanic Garden - nowości marki Organique.

Organique wprowadza na rynek ekskluzywną serię produktów Botanic Garden, pełną naturalnych, soczystych aromatów. Smakowite kosmetyki nasączone są esencjami pozyskanymi z owoców i kwiatów.
W produktach zestawiono: apetyczne owoce granatu z delikatną nasturcją, wonną orchideę z gorzką pomarańczą, słodkie jabłko z kwaśnym rabarbarem­ oraz egzotyczną marakuję i limonkę.

Harmonijny melanż najpiękniejszych zapachów sadu i ogrodu działa odprężająco na zmysły, a lekkie formuły kosmetyków delikatnie pielęgnują skórę. Surowce zastosowane w produktach wspomagają codzienną walkę z negatywnym wpływem zanieczyszczonego powietrza i doskonale odpowiadają na potrzeby każdej, nawet najbardziej wymagającej skóry. Bezpieczna formuła i lekkie konsystencje w postaci aromatycznego żelu, soczystego peelingu i aksamitnego balsamu są przyjemne w aplikacji i nie powodują obciążenia skóry. Kosmetyki mogą być stosowane przez wegetarian.





Brzmi smakowicie? Muszę przyznać, że ta kolekcja Organique bardzo mnie zaciekawiła - szczególnie połączenie nasturcji z granatem, którego swoją drogą nie lubię:) Podoba mi się szata graficzna i zdjęcia - nawiązanie do Tajemniczego Ogrodu jest jak najbardziej trafione - ja to kupuję :) Miałyście okazję zobaczyć już linię Botanic Garden?

Kolekcja obejmuje:
Aksamitny Balsam do ciała - 59,90zł.
Aromatyczny żel pod prysznic­ - 34,90zł.
Cukrowy Peeling - 59,90zł.
Botanic Garden - nowości marki Organique.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. grafika zdecydowanie nieciekawa ale aromaty kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger cos nas dzisiaj nie lubi - przez jakis czas podstrony z komentarzami do postow byly niedostepne - niestety winowajca okazal sie skrypt odpowiadajacy za odpisywanie bezposrednio na komentarze - sprobujemy to naprawic, a poki co wracamy do starego mechanizmu. Pozdrawiam Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Może będzie na targach kosmetycznych w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj jak to fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. nasturcja ?!
    ok, przeczytałam jeszcze raz. jednak nasturcja.

    rzecz zaiste dziwna dla mnie. ani to popularne w rejonach zapachowych, ani szczególnie przyjemne...cóż za hipsterska firma :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Organique (miałam okres fascynacji, ale rozczarowałam się ich masłami do ciała), ale te zapachy kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, już powinny działać komentrze - mam nadzieje, ze wszystko jest ok:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Komentarze działają :) co do ttych ksoemtyków - ojej ale kuszenie ;]]] Tajemniczy ogród...brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mnie też same nazwy już oczarowały ! Muszę powąchać na żywo koniecznie !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...